Persoane interesate

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Papucii de la ZorileStore.ro (take 2)

Va povesteam aici despre campania magazinului ZorileStore.ro de a scoate bloggerii la plimbare in papuci noi, iar primele impresii au fost pozitive. 
Intre timp a fost vreme urata si nici nu prea am avut timp de plimbare. Joi am avut programare la doctor spre amiaza, asa ca, desi cu o seara inainte a plouat foarte tare, a fost destul de cald si frumos incat sa iau papucii la drum (aprox. 2 km) 
Plastic foarte moale brevetat "Melflex", talpa anatomica, design simplu, teoretic - foarte comozi si versatili la asortat (fusta, pantaloni scurti sau lungi, etc.) 
La dus a fost bine, o parte din drum am mers cu masina, dar inapoi a fost groaznic - la piciorul stang am facut basica intre degetul mare si vecinul (hai sa-i spunem deget mijlociu) si in curand s-a spart si era rana de-a dreptul. De obicei am plasturi prin poseta, dar uite ca de data asta am avut ghinion si ii terminasem. Oricum nu ar fi stat  lipit pentru ca zona ranita e plasata cumva ciudat langa/sub degetul mijlociu (am pus cand am ajuns acasa si n-a rezistat nici un minut). Am rupt o bucatica de servetel umed doar sa pun ceva acolo, am ajuns acasa si le-am pus la repaus. Ieri trebuia sa merg cu sora mea undeva si am amanat pana seara din cauza durerii, azi iar am avut un drum (am avut de ridicat un colet - curierul imi lasa coletele la fratele meu :) si rana mea nu o duce prea bine. 
A nu se intelege prin asta o aspra critica la adresa papuceilor Ipanema, mi s-a mai intamplat si cu alte sandale cu model asemanator - speram doar sa nu fie cazul si acum :)

Am vazut prin blogosfera o multime de modele, poate problema e modelul ales de mine. Voi ce parere aveti de papuceii de la zorilestore.ro? Cum s-au comportat la drum?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu