Persoane interesate

duminică, 1 aprilie 2012

Leapsa cinefila

Am citit aici o lepsa cinefila, dar spre deosebita de autorul acelei postari care sustine sa nu prea plange la filme, eu sunt mai plangacioasa si ar fi cam multe. Mi-a placut ideea acestui tag, doar ca o sa le numesc ... filme emotionante :)
Cum postarea avea preview pe FB, am vazut din prima filmul pe care-l pusese pe primul loc si trebuie sa spun ca m-a impresionat si pe mine Iisus din Nazareth (al lui Zefirelli) de fiecare data cand l-am vazut si merita primul loc.
 Totusi titlul postarii m-a facut sa ma gandesc imediat la filmul La vita e Bella, am plans la filmul asta si pentru mine e absolut memorabil si plin de lectii de viata: cum sa lupti pentru dragoste, ce inseamna dragostea pentru un copil si ca vointa e mai puternica decat orice.

De aceeasi factura (dramele de razboi si mai ales cele cu lagare de concentrare se lasa mai intotdeauna cu lacrimi) sunt Pianistul si Lista lui Schindler.
Un alt film mai vechi vazut la televizor cu ceva ani in urma, King of the Hill (1993) (ca sa vedeti ce m-a marcat, n-am retinut titlul, asa ca am dat cautare cu cuvinte cheie dintr-o scena lacrimogena: un baiat despartit de familie, in timpul crizei economice din anii '30 se incuie in camera pentru a nu fi evacuat pana se intoarce tatal sau si cand nu mai are nimic de mancare decupeaza poze din reviste cu feluri de mancare, le aranjeaza pe farfurie, taie mici bucatele si le mananca)
Am plans si-am ras la Jack (cu Robin Williams ... si la Bicentennial Man si alte filme cu el, dar sa nu exagerez cu lista :)
Mai bine ma opresc, altfel umblu pagina cu afise :)
Yup, sunt o tinta sigura pentru filmele lacrimogene, de aceea ma indrept mai mult spre comedii, iar in ultima perioada, mai mult spre seriale, sa nu risc vreo durere de cap provocata de lacrimi (un efect aiurea)

Pe voi ce filme v-au emotionat?
Impartasiti din lista voastra, poate pun de-o pauza de plans, ca tot sunt in dureri stomatologice, macar sa plang ... cu folos :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu