Persoane interesate

duminică, 1 aprilie 2012

Gel-crema de curatare Elmiplant

Am fost una dintre norocoasele castigatoare ale concursului organizat de Elmiplant pe pagina lor de facebook si produsele primite au nimerit perfect: tocmai mi se termina gelul de curatare, iar acesta e perfect. Hai sa nu ma ambalez si sa incep cu ... inceputul.
Gel-crema de curatare cu lapte de bumbac si vitamina E
Ten uscat/sensibil
Ingrediente:
aqua, sodium laureth sulphate, acrylates/vinyl neodecanoate cross-polymer, cocamidopropyl betaine, tocopheryl acetate, gossypium herbaceum seed oil, glycerin, cetearyl, glucoside, glyceryl stearate se, peg-200 hydrogenated glyceryl palmate, peg-7 glyceryl cocoate, tetrasodium edta, styrene/acrylates copolymer, coco-glucoside, sorbitan stearate, synthetic wax, polysorbate 60, parfum, xanthan gum, ethylhexyglycerin, talc, methylisothiazolinone, phenoxyethanol, benzoic acid, dehydroacetic acid, polyaminopropyl biguanide, sodium hydroxide, linalool, ci 73360
Descrierea produsului:
Curata delicat tenul cu un elixir de ingrediente naturale active. Laptele de bumbac hraneste pielea eficient si reduce iritatiile; Vitamina E, antioxidant eficient, cunoscuta pentru proprietatile reparatoare.
Datorita formulei fara sapun, gelul-crema de curatare Elmiplant nu usuca pielea. Micro-particulele sale active asigura o curatare delicata si protectoare, in timp ce textura sa fina confera o senzatie placuta de catifelare.
Mod de utilizare: Se aplica zilnic pe pielea umeda, masand usor prin miscari circulare; Evita zona delicata a ochilor. Clateste cu apa calda.
Gama Skin Moisture pentru ten uscat/sensibil mai cuprinde: Demachiant nutritiv pentru ochi, lotiune tonica reconfortanta si Crema de zi, o gama care promite sa-ti respecte pielea, fara parabeni sau parafine.

Cat am scris ingredientele m-am tot mirat unde o fi partea naturala, dar recunosc ca nu prea ma pricep - doar ca multe suna chimic mai mult decat a extracte (am recunoscut al 7-lea ingredient - extractul din bumbac Gossypium Herbaceum Seed Oil). Personal nu prea m-a preocupat lista de ingrediente a unui produs pana sa citesc review-uri si semnalele de alarma din blogosfera. Sunt poate mai constienta de efecte, dar nu ma apuc de aruncat produse - un gel de curatare ramane pe fata mea 30 de secunde - poate minimizez eu, dar cat rau poate sa faca parfumul sau alte chestii de pe "lista neagra" a ingredientelor?
Eu il folosesc seara, inclusiv dupa masca de la Apidermaliv, ca sa reusesc sa indepartez si ultimele urme. Extind aplicarea pe gat si decolteu ca doar toate sunt zone sensibile de care trebuie sa avem mai multa grija. Imi place! Nu consider ca am ten uscat/sensibil (cel putin in majoritatea timpului e ... normal), dar asta il face tocmai mai bland si mai hidratant. Tenul ramane curat si catifelat si cateva secunde stau asa in fata oglinzii cu mainile pe fata sa ma minunez ce neted e inainte de aplicarea lotiunii si a cremei. Pentru ca incerc sa mentin o ordine a aplicarii produselor (marturisesc, disciplina nu e punctul forte), imi impun sa fac toti pasii unul dupa altul (curatare - tonifiere - hidratare), altfel uit si nu mai revin din comoditate. Din cate imi dau seama tenul ramane destul de hidratat si probabil n-ar fi chiar dezastru daca uit de ceilalti pasi.
Il folosesc de aproximativ o saptamana impreuna cu crema de zi si nu am remarcat nimic deosebit (nici pozitiv, nici negativ) - am inceput sa scriu asta si nu stiu cum sa ma exprim ca sa intelegeti ca e un punct pozitiv: nu mi-au disparut cosurile sau urmele de la ele, nici liniile fine de pe frunte, dar nici nu s-au inmultit, nu usuca pielea (ceea ce si promit aceste produse), nu s-a iritat in niciun fel. Pentru mine e de bine :)

Va urma un review pentru crema de zi din aceeasi gama primita de la Elmiplant.

Voi ati incercat acest gel de curatare sau alte produse Elmiplant? Ce parere aveti despre ele?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu