Persoane interesate

luni, 23 aprilie 2012

La multi ani!

In primul rand, "La multi ani!" tuturor celor care poarta numele Sf. Mc. Gheorghe in diversele lui variante masculine si feminine - sa aveti o onomastica frumoasa plina de soare, cadouri, flori, surprize, bucurii + ce va mai doriti voi :)

In al doilea rand, azi e ziua internationala a cartilor si cu inspiratie proaspata le-am urat la multi ani pe pagina de facebook a Editurii All (vedeti cum imi respect propriul copyright :)

"Sa traisca toate cartile, deci sa traiasca si sa se inmulteasca cititorii (cartile pot trai doar daca sunt citite, in fiecare cititor), spor la scris scriitorilor (doar ei sunt parintii cartilor), la tradus celor care ne aduc carti din intreaga lume si din toate limbile, la publicat editurilor, la distribuit bibliotecilor si la vanzari librariilor. Daca am uitat pe cineva ... "La multi ani" tuturor!"

Aplaud campania lansata de All - uite ca n-am stiut ca bookcrossing are varianta romaneasca - si urez traseu lung si plin de cititori "Cartii calatoare" (gasiti detalii aici)
Eu m-am inscris pentru "Sanctus" la Alina, deci sper sa fiu si eu pe harta finala a cititorilor cartilor calatoare.
Pentru mine carte = biblioteca, am imprumutat marea majoritate a cartilor citite de mine de la diverse biblioteci, mi-am petrecut o mare parte din cele 5 luni de bursa in Germania in biblioteca Universitatii Konstanz (I'm a geek, I know it, proud of it :) iar din toate excursiile facute acolo, cel mai mult mi-a placut vizita la biblioteca din St. Gallen, monument UNESCO (nu pot sa va arat poze,vizitatorii nu au voie cu aparat foto)


sursa (si acolo gasiti mai multe imagini)
O zi frumoasa si lecturi placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu