Persoane interesate

duminică, 22 aprilie 2012

Masca Montagne Jeunesse cu ciocolata alba (review)

Am primit un set de 3 masti Montagne Jeunesse in urma giveaway-ului gazduit de Maya si desi entuziasmata de idee, am ajuns cam greu la utilizare si criticare - ca sa ma justific: durerile dentare dauneaza chefului de rasfat, mai ales daca miroase a ciocolata si tu nu poti baga nimic in gura :) Apoi mastile nu se aplica in fiecare zi, iar plicurile contin suficient pentru 2 sau chiar 3 aplicari, depinde cum aplica fiecare si daca ai incredere ca se pastreaza. Am inceput cu masca cu rodie (review aici - loved it), iar masca cu ciocolata alba am aplicat-o de 2 ori si a mai ramas pentru o aplicare (o pastrez la rece si nu pare afectata). Gata cu introducerea. Sa trecem la detalii.
Masca pentru curatare profunda cu ciocolata alba
Ingrediente: Aqua (apa epurata), Kaolin (natural clay), Glycerine (din sursa vegetala), Glyceryl stearate SE (din sursa vegetala), *Theobroma cacao seed butter (unt din seminte de cacao), Bentonite (natural clay), Butyrospermum parkii (unt de Shea), Sea salt (sare de la Marea Moarta), *Aroma, Daucus carota seed oil (ulei din seminte de morcov), Parfum, Prunus amygdalus dulcis oil (ulei de migdale dulci), Tocopheryl (vitamina E) acetate, Simmondsia chinesis seed oil (ulei de jojoba), Cream extract, *Milk, *Lecithin (din boabe de soia), *Sucrose, Maltodextrin (din amidon), Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol (ingredientele marcate cu * intra in compozitia ciocolatei albe)
Imi place declaratia de final: We're vegetarians and animals are our friends - that's why we don't bash bunnies or add bits of animals - un mod glumet de a spune ca aceste masti nu contin ingrediente de origine animala si ca ei nu folosesc testarea pe animale.
Se aplica pe tenul curatat doar cu apa calda (fara sapun) intr-un strat uniform, pe fata si pe gat, evitand zona ochilor si a buzelor. Se lasa sa actioneze 10-15 minute, timp in care ar trebui sa te relaxezi (nu ca mine cu castile in urechi, pentru ca intamplator m-a facut sa rad ceva din cartea pe care o ascultam si am 'deranjat' masca intarita). Se indeparteaza cu apa calduta.
Miroase usor a ciocolata, dar nu am avut nicio problema cu tentatia de a baga in gura (exista un avertisment pe spatele mastilor Montagne Jeunesse in acest sens) pentru ca sunt mai degraba o fana a ciocolatei negre :D
Am aplicat in strat subtire si cu toate eforturile mele am ajuns cam aproape de ochi si buze, asa ca am sters cu un servetel umed unde am depasit contururile mastii (hmmm, oare ar face bine la sprancene, au beneficiat si ele, accidental, de tratament - sters repede sa nu se intareasca acolo ...) 
Masca se intareste, dar nu am simtit ca tine/strange fata decat atunci cand am zambit la ce ascultam in casti (binenteles si firele de la casti au beneficiat de masca :) Am stat 15 minute (adica pus telefon sa sune) - altfel, nu ma deranja in niciun fel, nici nu am simtit, ca la altele, ca abia astept sa ma spal pe fata. Eu am folosit servetelul umezit cu apa calda pentru a indeparta in mare masca, apoi m-am spalat pe fata cu apa calda pentru o indeparta toate urmele ... admirat catifelarea si matifierea tenului ... trezit din reverie ... aplicat lotiune nutritiva (aici nu sunt sigura ... fac bine? care sunt pasii?) ... iar reverie (atunci nu iesisera cosurile care ma 'impodobesc' acum, asa ca nu ma incruntam in oglinda :) ... aplicat crema (seara folosesc Apidermaliv).
Concluzii
Curata bine tenul (habar n-am cum e cu profunzimea, cum iti dai seama cat de profunda e curatarea? Cu o oglinda de aia care mareste? ... hmm, de studiat ...), dar la suprafata se observa catifelat si matifiat; cu porii nu stiu cum e, dar daca nu am observat nimic negativ e bine, nu?
Chiar au dreptate cei de la Montagne Jeunesse cu sloganul lor "Ne place sa fim rasfatate" - pe langa aroma discret-delicioasa, am senzatia aceea de rasfat - nu-mi permit sa merg la salon ... nicio problema, pun o masca de asta, inchid ochii si am adus salonul la mine acasa la un pret muuuult mai mic.

Ca sa compar cele doua masti - ambele sunt bune, dar o prefer pe cea cu rodie pentru ca imi place modul de indepartare - mi se pare amuzant si eficient - poetic, chiar indepartezi o masca si tot ce a fost rau de pe ten si din pori.

Masca are 17 g, mie mi-a ajuns pentru 3 aplicari si costa 5-7 RON. Se gaseste in supermarkets si hypermarkets (Carrefour, Kaufland) etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu