Persoane interesate

duminică, 29 aprilie 2012

Down memory lane ... pana la Ulm

Revin la postarea mea duminicala cu imagini din excursiile mele, de data aceasta e Ulm (trivia: orasul natal al lui Einstein), de aici si prima poza :) ... cum trece timpul ... 5 ani, dar parca a fost acum cateva luni ...
Punctul de atractie al orasului este catedrala - cea mai inalta/una dintre cele mai inalte din Europa:



 Interesanta busola (in fata catedralei) - ne-am tot invartit noi in jurul ei, dar Bucurestiul nu l-am gasit :)






Acestea sunt cele mai clare poze din interior pe care le-am gasit - vitraliile era superbe!
 Aceasta cladire e in imediata apropiere a catedralei si, daca am inteles bine, era un fel de casa breslelor - noua ne-a placut pictura exterioara, iar mie in special ceasul (sunt facinata de ceasuri/timp)

Nu am avut prea mult timp pentru colindat pentru ca am vizitat 2 orase in aceeasi zi - asa ca ... ratacit prin oras, admirat/pozat/filmat in fata/in catedrala, am mancat ceva si inapoi la gara. Cam atat din 'excursia' de azi.

Sper ca v-a placut si sper sa-mi impartasiti si voi din impresiile de calatorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu