Persoane interesate

duminică, 29 aprilie 2012

Versatile Blogger Award

Multumesc,Simona pentru aceasta nominalizare - sper ca blogul meu sa corespunda criteriilor (nu m-am gandit niciodata ca sunt chiar multilateral dezvoltata :)

Deci 7 lucruri despre mine:
1. Sunt nascuta in zodia Gemeni, implinesc 31 de ani vara asta.
2. Mi-e frica de caini de cand am fost muscata de cativa si a trebuit sa stau in spital, injectii in burta si tot tacamul.
3. Plang la filme ... si nici nu trebuie sa fie foarte emotionant ... ma iau deodata lacrimile ... embarrasing in public :)
4. Pentru un blog versatil, uite o fata pe care nu e veti vedea: nu ma machiez (maxim: un pic de fond de ten si pudra daca fata e dezastru si trebuie sa ies + ruj discret) - admir la alte fete, dar nu stiu sa aplic si am vazut destule 'dezastre' colorate la alte persoane incat sa spun 'mai bine fara decat clovn' 
5. Luand in considerare cifra de la punctul 1 - nu radeti de mine - imi place sa ma mai uit la desene animate, sa citesc povesti - am un volum vechi de povesti chinezesti 'salvat' de la casare de la biblioteca care a ajuns una din cartile preferate in familia noastra.
6. Gradinaritul ma relaxeaza (in anumite limite) - ascult carti la mp3 player si lucrez in gradina ... uit de durerea de spate, nu mai e corvoada de altadata etc.
7. Zilele astea am ascultat prea mult Ada Milea ...
"Tata ... tata facultatea-i gata ..."
Pentru toti copiii de aici - va recomand Apolodor in interpretarea Adei - ma binedispune intotdeauna :)


Si acum trebuie sa nominalizez 15 bloguri (nu stiu exact cate dintre voi l-ati facut, asa ca e optional)  - ordinea e aleatorie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu