Persoane interesate

sâmbătă, 21 aprilie 2012

My week with ... me

De fapt n-o sa va povestesc despre o saptamana, dar mi-a placut titlul filmului cu Marilyn (pe care nu l-am vazut)
A fost Pastele - treaba multa, curatenie, mancare si cel mai important, la dulciuri, am facut traditionala coptura (paine, pasca, cozonaci - astia din urma au crescut atat de mult incat nu reuseam sa-i scot din cuptor - nota catre mine: cumpara un aragaz cu un cuptor mai mare :) am facut ciocolata de casa (ce-am mai asteptat noi Pastele pentru reteta asta) si alba-ca-zapada (aici trebuie sa-i multumesc Dorinei - in sfarsit ne-a iesit crema repede si bine (nu am folosit toata reteta ei, doar modul de prepare al cremei).
A nu se intelege ca sunt bucatar-sef, la noi toate se fac in colaborare: alba-ca-zapada a fost in mare parte realizarea surorii mele, eu am ajutat putin la crema (adica am adaugat zeama de lamaie si am pus-o intre foi :) la ciocolata e colaborare cu mama, ca si la restul mancarurilor; ouale rosii le-am facut eu - uite ca am gasit si ceva la proba individuala.
... venit Paste ... trecut Paste ... mancat ... lenevit ... am avut de lucru ... la "nunta soarecilor" a plouat, asa ca nu s-a prezentat nimeni la 'festivitati' ... a mai iesit un pic soarele si iar a plouat, iar azi am iesit afara si m-am  uitat in jur si am zis "in sfarsit, e primavara" - au inflorit ciresii si se aud peste tot albine, a inmurgurit teiul si stejarii, se vad bobocii la narcise si lalele si lacramioare (la mine infloresc toate mai tarziu :( m-am uitat cu parere de rau la putinele flori din zarzari si ca piersicul nu are deloc, doar cateva frunzulite ... am gasit un carabus in casa (cred ca a prins un mijloc de transport uman) si totul e atat de verde ... frumoasa viata de la tara (pana ajung la partea care implica diverse unelte agricole - oh, fun)
Azi n-am facut mai nimic pe motiv de durere de spate, acum spre seara am facut o maioneza pentru par - galbenus cu ulei de ricin (de masline nu am in casa) - care de altfel inca mai e in par; albusul l-am batut spuma cu o lingurita de miere si l-am aplicat pe fata, gat si decolteu (ca tot era de unde, ba chiar mai trebuiau niste voluntari) - m-am distrat singura la aceasta etapa. Maioneza am pus-o cu degetele prin par si a ramas pe mana (bleah, mie nu-mi place maioneza), asa ca la masca de fata mi-a venit ideea (in timp ce bateam la albus) sa folosesc o pana (la noi tavile si coptura se ung cu pene 'recoltate' de la pasaretul din curte - spalate, legate etc) - radeam singura cand ma dadeam cu pana (noua si la prima utilizare) cu albus pe fata apoi m-am uitat la ceas si "ready in 10 minutes' .... ding  .... overdone :) - ten catifelat si matifiat ...
... si ce frumos ar fi daca nu ar fi inceput de ieri sa (cada cate-un fulg) sa apara niste cosuri ... uite si relieful neuniform ... munti si vai (pe melodie ... suna una in mintea mea) ... Pentru cei trecuti pe la facultatea de litere si nu numai - uite unde era "stream of consciousness" - no, cand m-oi apuca eu de scris urmatorul Ulise ... stai un pic, ala e prea lung ... mai bine ma iau dupa Dna. Dalloway, mai putin suicidul dnei Woolf ... mintea umana ... labirint misterios ... "Aceasta a fost o trompeta" ... asocierea libera ... digresiune ... greu de urmarit aberatii fara sens  ... gata, ma opresc ...
Inchei urandu-va o primavara superba, uite asa ca-n poza asta (nu mai tin minte de unde am luat-o de pe net)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu