Persoane interesate

luni, 30 aprilie 2012

Ruj Benecos Dark Red

Mi-a cerut Anda swatch la rujul Benecos Dark Red - singurul meu ruj mai indraznet (adica se cunoaste pe buze, spre deosebire de ceea ce port de obicei) - poate nu este/pare asa pentru toata lumea, dar pe mine ma face sa ma simt vizibila ... imi da incredere si ma face sa ma simt un pic mai frumoasa (presupun ca asta e si scopul cosmeticelor :)
Am incercat sa fac niste poze cat am putut de clare, dar webcam nu e deloc un mijloc performant de redare exacta a nuantei unui ruj.




Eticheta spune: 
Ruj natural Dark Red - ruj cremos cu ingrediente active. 
Eu l-am cumparat de pe bio-cosmetics.ro (lucky me - am castigat un voucher :) - 4,5 g  - 38,5 RON, l-am gasit si mai ieftin pe acest site (27,5 RON) - de acolo va ofer si descrierea (nu a incaput pe mica descriere de pe tubul de ruj):
Un excelent ruj cremos care prin ingredientele sale active – intre care uleiul organic de jojoba, uleiul organic de floarea soarelui sau ceara de albine organica – are grija de buzele tale, le protejeaza si le confera un plus de catifelare. Cu rujul de buze natural certificat organic de la Benecos, vei putea sa uiti de vechiul tau balsam de buze.
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG


Ingrediente: RICINUS COMMUNIS (RICIN) SEED OIL*, MICA, LANOLIN, BUXUS CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX / CERA CARNAUBA*, CEARA DE ALBINE / CERA ALBA*, PARFUM, LIMONENE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (FLOAREA SOARELUI) SEED OIL*, MALTODEXTRIN, ASCORBYL PALMITATE, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT*, LINALOOL, BENZYL BENZOATE (+/- (POATE CONTINE) ULTRAMARINES (CI 77007), CARMINE (CI 75470), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491), (CI 77499), TALC, SILICA, MANGANESE VIOLET (CI 77742))

* provine din culturi organice controlate



E cremos, hidratant si o culoare superba pe buze - in pozele mele nu se prea se vede ...  are un miros discret, e pigmentat si usor sidefat.
Eu am citit si admirat review-urile facute rujurilor Benecos (alte nuante) de Adyna si Honey Bunny - fetele au poze mult mai clare si puteti vedea aspectul si, atat cat se poate vedea, textura acestor rujuri.


Mie imi place acest ruj - natural, hidratant si ... sexy :)
Voi ce parere aveti de produsele Benecos?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu