Persoane interesate

miercuri, 25 aprilie 2012

De prin mail ... cosmetice cu pigmenti din fructe

Primesc newsletter de la un distribuitor de produse organice unde se pot gasi produse cosmetice pentru ten, corp, par, machiaj etc. 
Astazi m-a surprins foarte placut poza si descrierea produselor despre care este vorba si pentru ca am vazut ca exista o tendinta spre natural/bio/organic in cautarea unor produse benefice pentru sanatate si frumusete, m-am gandit sa va arat si voua ce mi-a atras atentia: primul lucru pe care l-am vazut a fost ... coloranti extrasi din fructe, plante etc. adica nu se folosesc pigmenti artificiali - nu-i asa ca 'ochi ca mura' suna bine cand  mascara contine extracte de mure, coacaze, ceai negru etc., iar rujul este colorat natural cu extracte de zmeura, capsuni, cirese, struguri etc. apoi am vazut ca 100% Pure au o gama larga de produse, nu doar pentru machiaj, ci si pentru ingrijire etc. 
Detalii si lista de produse din gama 100 Percent Pure - aici
sursa- newsletter organik.ro
sursa - 100percentpure.eu
Acesta nu este un review/recomandare/reclama - mi-a placut ce am vazut acolo, daca vreti sa aruncati o privire ... atentie, ar putea afecta situatia financiara :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu