Persoane interesate

duminică, 25 martie 2012

ZorileStore.ro m-a scos la plimbare

... sau mai bine zis, cu papuci noi, cum sa rezisti sa nu iesi la o plimbare?
Am o perioada destul de aglomerata acum, altfel as fi si acum pe afara, e prea soare si frumos sa nu profiti de aceasta primavara atat de asteptata.
Ieri am iesit pentru o scurta plimbare cat sa cumpar inghetata, sa sarbatorim si noi venirea primaverii si soarele stralucitor. Asa ca mi-am pus noii papuci de la ZorileStore.ro si i-am luat pentru un test-drive cu diferite grade de dificultate:
  • sosea (parte foarte mica din drumul meu) - talpa anatomica ii face foarte comozi, perfecti pentru teren lin :)
  • trotuar - inca destul de bine
  • drum de tara - definitie: pamant batatorit, iesit coltul ierbii - plimbare perfecta, comod si deocamdata fara praf
  • apoi a urmat portiune de pietris turnat acum cateva luni si care nu a fost suficient de batatorit - cel mai dificil - simti toate pietricelele, dar nu a fost chiar foarte rau, pentru ca talpa e suficient de groasa; am trecut si eu si papucii cu bine de aceasta incercare pentru ca erau destul de bine fixati pe picior;
Per total a fost bine, picioarele mele s-au bucurat de libertate, curelusa de pe picior e comoda si moale; doar 'cuiul' ala dintre degete ma incomodeaza usor, piciorul se obisnuise cu altfel de papuci in perioada de toamna-iarna si la aceasta parte mai am nevoie de cateva plimbari sa acomodez picioarele.

Acest test-drive a fost destul de scurt, asa ca sa zicem ca aceste cateva randuri sunt opinii preliminare, voi reveni cu mai multe detalii dupa cateva "tururi" si sper ca una dintre plimbari sa ma aduca in contact cu o camera foto, sa vedeti papucii ... in actiune.

Duminica placuta si bucurati-va de o plimbare, mai ales voi, bloggeritelor, cu papuci noi - astept sa vad impresii din aceste plimbari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu