Persoane interesate

luni, 5 martie 2012

Restanta: OnLine review

Ca tot e sezonul restantelor si maririlor de nota prin mediul academic, am imprumutat termenul si-mi exprim scuzele de rigoare - am ramas datoare cu un review la produsele OnLine primite in urma giveaway-ului organizat de Eva Luna, nu din alte motive, dar nu mi-am primit nici eu feedback-ul la timp.
Am mentionat deja ca nu am cada, asa ca Spuma de baie cu aroma de vanilie am facut cadou cumnatei si cum au fost niste temperaturi cam scazute, nu prea s-au inghesuit la bait, ca-i mai scurt si eficient dusul - cunosc, dar vai ce m-as fi rasfatat si eu vreo ora in cada. In cele din urma am primit cateva cuvinte (si doar le-am explicat ca e cadou cu conditii :)
- face o spuma faina si parfumata, de zici ca miroase a prajituri, pielea e hidratata, nu am mai folosit laptele de corp pentru ca nu am simtit nevoia si miroase frumos asa; in plus, daca inchizi ochii cand stai in cada, te poti imagina prin Madagascar si alte tinuturi indepartate sau ... in bucatarie mancand o prajitura aromata - mai romantica prima viziune totusi :)
Deci o experienta placuta tactil, olfactiv si mai ales de relaxare.
Urmatorul produs este Sarea de baie marin - un albastru infinit care te duce cu gandul la cer senin, ape cristaline si aer proaspat - cam asa si este, apa devine usor bleu, are o aroma discreta si proaspata - am folosit-o pentru o baita la lighean sa-mi inmoi mainile inainte de o manichiura si una la picioare dupa o zi in care am mers pe jos mai mult de cat de obicei - relaxant, reconfortant, proaspat (nu am folosit-o prea mult, marturisesc ca o prefer pe cea cu lapte si miere :)
Am lasat la final produsul OnLine preferat, cel putin din cele folosite pana acum: Sapunul cu aroma de liliac primeste premiu intai cu coronita ... de liliac. L-am primit intr-o perioada foarte rece si saracul era inghetat, asa ca a trebuit sa astept (cu destul de multa nerabdare) sa se dezghete - aveam asteptari mari, pentru ca am citit cateva review-uri elogioase si liliacul e una dintre florile mele preferate. Mi-a depasit asteptarile - e ... liliac, de parca am buchetul langa mine si chiar se mentine. Sapunul e destul de consistent si cremos, o singura doza e suficienta pentru o spalare, mainile raman curate, hidratate, moi si (daca tot mi-am rezolvat problema mainilor uscate) nu mai necesita aplicarea cremei de maini. De vreo saptamana am intrerupt partial "tratamentul" liliachiu pentru a folosit un alt sapun primit de la Apollo Mod si daca e sa fac o comparatie, prefer sapunul lichid celui solid :)
Am vazut printre produsele OnLine si sapun cu aroma de lacramioare (aici s-ar putea sa fie ceva competitie pentru coronita aia) ... sa vina primavara, daca nu afara, macar cu fiecare spalare pe maini (btw, ma spal chiar mai des de cand ma rasfat cu liliac)

Ati incercat produse OnLine? Care este preferatul vostru?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu