Persoane interesate

duminică, 11 martie 2012

Must love dogs

Pentru partea de relaxare duminicala va prezint un mic proiect: catei de Elvetia - don't worry, nu i-am importat, nici nu i-am luat de pe google images :D
Cand am mers intr-o excursie in St. Gallen a intrat in poza, din greseala cineva care isi plimba cainele, apoi am mai pozat accidental un altul, urmatoarele au fost facute intentionat, prea imi ieseau in cale :)
Yup, pozam biserica din fundal, dar cateii au devenit mai interesanti





pe asta aproape l-am scapat :)
am mai cautat si-am gasit un catel de Zurich - prea dragut si zdrentaros sa-l lasam deoparte
iar acesta e un 'catel dragut' de Strasbourg - calitatea e ciudata pentru ca poza e extrasa dintr-un filmulet - nu i-a facut nimeni poza :)

Inchei cu o recomandare cinematografica, Must Love Dogs (2005) - comedie romantica cu Diane Lane si John Cusack

P.S. I don't even like dogs, not up close and personal anyway :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu