Persoane interesate

vineri, 9 martie 2012

Himalaya reviews

V-am povestit aici despre produsele Himalaya primite spre testare si pe care le puteti castiga si voi la giveaway-ul de pe fanpage care se incheie maine, 10 martie (Himalaya Giveaway daca nu v-ati inscris inca, grabiti-va!).
Revin acum cu impresii mai detaliate pentru fiecare produs - per ansamblu, s-au confirmat primele impresii - dragostea la prima utilizare a ramas constanta (e super pasta asta de dinti :)

Sa incep cu Sapunul cu extract de Neem si Turmeric.
Ce imi place: curata, ceea ce e perfect pentru un sapun, miroase discret a plante, ceea ce confirma probabil compozitia. Pielea ramane scartaitor de curata, imi aminteste de o reclama veche la nu-stiu-ce detergent de vase cu degetul scartaind pe farfurie - asa imi par si degetele mele dupa ce ma spal - "nici aici, nici aici" - nu l-am folosit decat ca sapun de maini si nu zic ca usuca pielea, cel putin la mine nu s-a intamplat, dar o degreseaza eficient si nu simt partea de hidratare despre care am citit prin alte review-uri. Oricum folosesc crema destul de des, asa ca nu e nicio problema.
Poate nici nu am fost persoana potrivita pentru testarea sapunului solid, pentru ca am devenit in ultimii ani o adepta a sapunurilor lichide, asa ca am simtit aceasta perioada de testare ca pe un experiment, am observat si am facut notite mentale mai mult decat m-am bucurat de produs.

Urmatorul produs este Crema hidratanta cu aloe si Winter Cherry pe care am folosit-o ca o crema de maini, desi indicatiile spun ca poate fi utilizata zi de zi pentru ingrijirea pielii, deci pentru tot corpul.
 Crema are o consistenta medie, nu e foarte groasa, dar nici fluida, usor gelatinoasa (glicerina este al 3-lea element din compozitie, poate de la ea?!?). Intra foarte repede in piele si nu lasa film gras, mainile mele au astfel hidratarea necesara peste zi. Nu as putea aprecia exact gradul de hidratare, in general pielea mea e normala, cu scurte (din fericire) episoade de uscare excesiva. In perioada in care am testat aceasta crema nu am avut probleme.
Cat despre compozitie, producatorul spune ca are extracte de plante, iar natura are intotdeauna cele mai bune solutii (compozitia o gasiti in review-ul cu prime impresii) Aloe, despre beneficiile careia am auzit cu totii, este al 9-lea element din compozitie si e urmata de inca 3 extracte din plante; cei 2 parabeni sunt spre sfarsitul listei, deci probabil nu sunt in procente mari.

Am lasat pentru final revelatia acestei testari, Pasta de dinti cu Neem si rodie.
Prima impresie - vizuala - a fost singura problema - pusa pe periuta de dinti, pasta are o culoare verzuie ciudata; olfactiv, nicio problema - miroase usor mentolat cu izuri de amestec de plante. M-am spalat cu ea in toata aceasta perioada si chiar imi place - la gust imi aminteste putin, la inceput, de vizitele la dentist, nu stiu exact care substanta e vinovata sau poate asa e doar la doamna mea stomatolog :)
Curata foarte bine dintii, imi place ca nu trebuie sa periez excesiv (o persoana foarte dedicata curateniei dentare mi-a spus odata ca un periaj corect dureaza 10 minute - ceea ce mi se pare destul de mult, obositor si plictisitor in acelasi timp - uite ca am uitat sa o intreb pe dentista despre asta); respiratia se mentine proaspata destul de mult 2-3 ore (nu pot aprecia exact, eu mai iau o gustare, inca o cana cu ceai etc. si nu pot sa-mi dau seama)

Concluzii: recomand pasta de dinti, e prima cu extracte naturale pe care o incerc si cu siguranta o voi folosi in continuare; crema e destul de buna, iar sapunul e foarte eficient, poate nu-l apreciez eu cum trebuie, dar sora mea l-a laudat si pe acesta si pe cel cu miere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu