Persoane interesate

duminică, 18 martie 2012

St. Gallen on my mind

Sakura mi-a cerut mai multe imagini din excursiile mele, sper sa va faca si celorlalti placere sa vedeti cateva imagini.
De obicei vizitam obiective gen universitati, manastiri/catedrale, muzee si cand eram lasati sa 'ratacim' prin oras, cateva magazine sau ne plimbam pur si simplu pe strazi.
Primele imagini sunt de la Universitatea St. Gallen
Vedere din fata universitatii




un decor mai artistic si nonconformist
Am vizitat biblioteca St. Gallen (nu am avut voie sa facem poze - se gasesc pe net - o biblioteca superba) si catedrala din imediata apropiere - monumente UNESCO superbe.








imaginile nu pot sa redea frumusetea picturii interioare :)
din oras va arat doar masina rosie ca focul cu care ne-am facut toti poze
si o vitrina  - no, daca asta e idealul feminin ... I'll pass
Am multe fotografii, dar nu as vrea sa incarc blogul sau sa va plictisesc.
Memorabila a fost vizita intr-un magazin in care am vazut primele cristale Swarovski ... for real, I mean, nu din poze - vi le-am aratat deja aici, n-are rost sa ma repet.

Vine primavara - un anotimp ideal pentru plimbare si drumetii de week-end - iesiti si faceti amintiri!

Sper ca v-a placut aceasta incursiune ... down on memory lane for me - ce ziceti de Zurich pentru urmatoarea postare de acest fel?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu