Persoane interesate

joi, 15 martie 2012

Funny&cute baby pictures

Am vazut pe unele bloguri postari legate de cuvintele din cautari care au adus cititori pe blog si ma mai uit si eu pe acolo... nu prea am sintagme ciudate, dar una de azi m-a amuzat: "poze mari cu copii" si m-am gandit sa raspund cererii neexprimate - uite niste poze artistice cu bebelusi ... so cute, mai ales ca se apropie Pastele. Enjoy!














Unele poze au autorul inscriptionat; toate sunt descarcate de pe net, nu as putea sa spun exact de unde, le-am gasit mai demult.

Sper ca v-au placut si acum sa incheiem cu un citat, poate s-o indura primavara sa vina si pe la noi:
"Iesi, copile cu parul balai afara si rade la soare, doar s-a indrepta vremea. Si vremea se indrepta dupa rasul meu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu