Persoane interesate

marți, 20 martie 2012

100 de bloggeri incaltati de ZorileStore.ro

O noua campanie pentru bloggeri:
Ai blog si vrei sa castigi de pe urma lui? Atunci ZorileStore te premiaza! ZorileStore ofera 100 de perechi de papuci bloggerilor pentru un “test-drive” inovativ. Spre deosebire insa de test-drive-ul unei masini, papucii testati raman la tine! Mai bine zis, magazinul ZorileStore ofera gratuit 100 de perechi de papuci bloggerilor care participa la aceasta campanie!
Vine vara si ZorileStore ne pregateste de drum.

Eu mi-am ales aceasta pereche de papuci pentru talpa anatomica si modelul simplu si de efect: http://www.zorilestore.ro/papuci-femei-ipanema-anatomica-f-25170_21539

Voi ce va alegeti?

Later edit: pe 21 martie ZorileStore au hotarat sa creasca numarul celor 'pusi pe drumuri cu papuci noi' la 400 de bloggeri norocosi. Eu am primit deja telefon de confirmare. Inscrieti-va si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu