Persoane interesate

luni, 5 martie 2012

Amintirile mele ... ilustrate de google

Venirea primaverii si peste tot poze cu ghiocei si branduse mi-a amintit de o gradina botanica mai speciala de care imi amintesc cu drag, doar ca nu pot sa va arat exact la ce ma refer. Da, stiu ca titlul postarii suna ciudat, dar pozele facute de mine sunt in format clasic (inca nu-mi cumparasem camera foto digitala), iar putinele poze facute de colega cu care am fost nu au ajuns la mine. Asa ca am cerut sprijinul lui google images si mi-am gasit amintirile bine ilustrate si cateva imagini care m-au facut sa spun "hei, dar asta unde era, ca eu n-am vazut-o" si sa-mi doresc inca o data o excursie pe acolo.
Azi as vrea sa va invit la o plimbare printr-o gradina botanica care include un castel si o biserica (se pare ca e un loc popular pentru cununii), o casa pentru fluturi (habar n-am daca are un nume specific), o sera cu orhidee si palmieri, tarcuri cu cateva animale sa se joace copiii, o multime de pasari, mici iazuri cu pesti si broscute testoase si binenteles foarte multe flori.
Aceasta este Insel Mainau - o mica insula de pe lacul Konstanz.
si asa o poza nu as fi putut sa fac niciodata ...
Acesta este un fel de "Welcome" (pardon, "Willkommen") de la intrare si este o floare mai mica cu care se fac poze :)
chiar e locul perfect pentru o cununie - decorator: mama natura, asistata de o ceata de gradinari :)
de piticul asta imi amintesc eu, am poze cu el, dar parca avea alte culori toamna
nu stiu unde erau ratustele, le-am ratat cand am fost
ce copac cu flori, mai Hrusca? un cocos ce flori e mai original :)
N-am vazut nici paunul si imi pare rau, e superb aranjat - acesta e preferatul meu; mai jos sunt poze cu diverse culori, din alte anotimpuri


Eu am fost in luna octombrie, deci erau flori de toamna, erau asa de multe si divers colorate - absolut superb. Cautand poze sa va arat, am constatat ca nu am vazut chiar tot ce era de vazut, plus ca merita o vizita in fiecare sezon de inflorire. Am ales cateva poze cu diverse flori
 asa da primavara
 imi place ideea unei astfel de fantani
 cand i-am vazut am crezut initial ca sunt bujori, apoi am citit titlul pozei m-am uitat mai atent la frunze - niste trandafiri deosebiti, se pare ca este o parte a gradinii dedicata trandafirilor
 uite si toamna cu daliile ei
Acum am vazut ca era acolo si o sera cu palmieri si orhidee - sa nu-ti vina sa-ti cumperi un bilet pentru Germania?!? (nu neaparat de autocar, nu a fost o experienta tocmai placuta pentru mine)
Am stat putin pe o banca cu vedere la lac si binenteles ca apar lebede si rate - vin destul de aproape, stiu ca primesc mancare daca se apropie :)
Am lasat pentru final pozele cu fluturi - aici chiar am exclamat - "pe asta l-am vazut si eu" desi e putin probabil avand in vedere ce viata scurta au







In Schmetterlinghaus (nicio grija, am cautat si numarat literele, germana e foarte departe de mine :) am petrecut cea mai mare parte a vizitei, cred ca am facut mai mult de 30 de poze, cele mai multe inutile, pentru ca fluturii nu prea voiau sa stea sa-i pozez eu, dar imi amintesc ce incantata am fost cand s-a asezat unul pe umarul meu - binenteles a stat doar cateva secunde, nici vorba de poza - sunt o gramada de fluturi, diverse specii si culori si o multime de flori.
... mi-e dor de flori si verde si fluturi ... de-ar veni odata primavara, soarele si verdele e la fel, chiar daca nu e pe malul unui lac cu ape incredibil de limpezi si curate, cu lebede ...
Daca v-a placut postarea, promit sa revin cu amintiri documentate de mine (am vreo 5 DVD-uri cu poze si filmulete :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu