Persoane interesate

vineri, 11 mai 2012

Testeaza crema Normaderm impreuna cu mine


Vichy a creat o noua formula a cremei Normaderm care promite sa corecteze cele 6 semne ale unui ten cu probleme: imperfectiuni, pori dilatati, luciu, roseata, pete, relief neuniform.

Crema hidratanta anti-imperfectiuni Normaderm are o consistenta usoara, miros placut, discret (parfumul e ultimul pe lista de ingrediente), intra rapid in piele, nu am avut probleme de uscare excesiva si am aplicat pe toata fata. 
Sistemul de aplicare este foarte practic, igienic si reduce la minim contactul cremei cu aerul.
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, webcam nu e tocmai un mijloc performant, iar aparatul meu foto e inca in greva.
Am folosit crema impreuna cu produsul de curatare timp de aprox. 12 zile si daca faceam aceasta evaluare mai devreme nu ar fi fost chiar relevant review-ul. Dupa parerea mea un produs dedicat tenului cu probleme nu se testeaza cateva zile, ci macar cateva saptamani, o luna. Prima saptamana a fost super – tenul meu arata bine, cosurile erau intr-o pauza, iar crema a atenuat din imperfectiuni, pete si urme vechi de cosuri – subliniez, atenuat, nu sters – sunt acolo, dar mai discrete. Am tenul normal spre mixt, deci nu am mari probleme cu luciul. Dupa utilizarea cremei se observa un efect de matifiere, nu as putea sa spun cat dureaza, doar ca o folosesc singura, fara alte produse cosmetice (fond de ten, pudra etc.) si sunt multumita asa.
Acum 2-3 zile au inceput sa apara cosurile (tre’ sa vina stiti voi ce) – mai intai cele nasoale, dureroase care s-au retras aproape de linia parului (eu cred ca au aflat de razboiul purtat cu ele pe fata si se retrag mai la adapost :) iar ieri aveam cosuri mici pe frunte si cateva pe fata si barbie (bine ca am avut de lucru si nu am avut timp sa le vad/pipai/cedez tentatiei de a le stoarce).
Incerc sa nu dau cu produsul de curatare sau crema prin par, dar tot nu scapa, curat cat de bine pot fata, apoi aplic lotiune tonifianta, apoi aplic crema, iar pe cele din par le pedepsesc cu roll-on. Nu pot sa spun ca au disparut total, dar astazi e mai bine, cosurile mici s-au mai atenuat. Per total, semnele vechi sunt mai putin vizibile, petele (aveam vreo 2 mai vizibile langa nas) s-au atenuat, iar porii sunt mai putin vizibili. Cu relieful, nu stiu ce sa zic ... e mai putin accidentat.
Per total, daca nu va asteptati la minuni, adica sa rezolve tot in cateva zile, Normaderm e o crema buna care atenueaza in mod vizibil semnele negative – vizibil, in sensul ca port -2 la ochelari si nu am oglinda de aia de numarat porii. Poate pe termen lung, efectele se vor vedea mai bine, voi reveni cu un review mai detaliat dupa ce termin crema.

Si acum urmeaza partea frumoasa:
6 dintre voi veti primi cate o crema hidratanta anti-imperfectiuni Normaderm sa vedeti cu ochii vostri, sa pipaiti cu degetele voastre. 
Va invit sa-mi povestiti despre problemele intampinate de tenul vostru, aveti in vedere problemele vizate de acest produs si cum poate sa va ajute Normaderm. Voi alege povestile care sunt sincere,  originale, interesante, convingatoare. (jurizare, nu random)

1. Vor fi mai multe concursuri pe aceeasi tema si cu acelasi premiu pe o serie de bloguri – puteti participa pe un singur blog.
2. Cele care ati castigat in prima etapa desfasurata pe cele 6 bloguri, nu puteti participa si acum, sa lasam si pe altii sa castige.  
3. Va rog sa mentionati numele vostru (GFC, nume de pe facebook, daca nu doriti sa-mi spuneti pe cel din cartea de identitate) sa pot sa disting persoanele – sunt mai multe Alexandra, Ana etc. 
(GFC - numele cu care urmariti blogul, casuta din partea de sus a blogului)
4. Nu accept mai multe inscrieri de pe acelasi IP.
Apreciez daca raspanditi vestea despre acest giveaway, dar nu e o conditie obligatorie, nici nu aduce sanse in plus.

Inscrierile se incheie pe 17 mai, ora 20.00, iar a doua zi voi trimite sponsorului numele castigatoarelor pentru a verifica si aproba daca ati indeplinit conditiile. Cand primesc raspuns de la ei, voi afisa intr-o postare separata aici pe blog si anunt pe fanpage. Veti avea la dispozitie 48 de ore pentru a-mi trimite datele voastre.


Povestea mea o gasiti aici.


Astept inscrierile voastre. Bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu