Persoane interesate

joi, 17 mai 2012

Campania Monicai

Monica sau cum e cunoscuta pe blog, Forfecutsa, s-a implicat intr-o campanie pentru a ajuta o fetita scumpica si care are nevoie de ajutor. Despre Catinca Maria gasiti cateva detalii pe blogul asociatiei aici.
Mai intai ajutorul se poate manifesta prin completarea formularului 230 - cel prin care orice contribuabil doneaza 2% unei entitati non-profit sau ceva asemanator (daca nu depuneti acest formular, banii se duc la fondul statului si sincer, aia nu prea se vede ca fac ceva cu ei). Eu am intarziat un pic fata de termenul dat de ea, dar m-am interesat si se mai pot depune pana pe 25 mai, sau maxim pana la sfarsitul lunii mai (cel putin asa mi-a spus doamna de la ANAF-ul de care apartin eu). Detalii gasiti pe blogul Forfecutei, dar formularul il puteti descarca si aici (sper sa nu se supere ca il atasez si eu)
Ieri Monica a lansat prima ei licitatie in scopul de a strange fonduri pentru Catinca Maria, donand 3 rochii. Trageti o privire aici, poate va place ceva si uite ca asa shopping-ul ajunge sa fie o fapta buna :)

Stiu ca nu este tocmai una dintre postarile mele obisnuite si de obicei nu ma bag in seama, dar m-am saturat de apelurile pentru ajutorarea animalelor si alte asemenea, cand semenii nostri au nevoi de acest ajutor si ignoram un copil pentru un animal. Sa nu se inteleaga gresit, nu am nimic cu vietuitoarele din jurul nostru, dar poate ar trebui sa punem o ordine in prioritati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu