Persoane interesate

miercuri, 23 mai 2012

Casa visurilor mele

... nu e clar conturata, nu visez vila in nu-stiu-ce-tara, numar de camere si daca ma gandesc bine, nici numarul locatarilor nu e prea clar ... e ca un vis din care vad franturi ... am avut o perioada (in care nu auzisem de vizitele ursilor :) in care visam o casa la munte ... padure ... lac ... fara trafic urban, fara poluare ... apoi franturi de interior ... dormitor ... baie ... bucatarie ... biblioteca ... sufragerie ... si in toate imi imaginam pictura pe pereti ... lebede pe un lac ... cai alergand pe un camp ... caprioare pascand ... apus de soare pe o plaja ... o livada sau vita-de-vie in bucatarie ... o cascada in baie ... si toate imaginile continua cu asemenea idei pentru birou, bucatarie, camera copiilor ... toate vin dintr-o saturatie de pereti plictisitori, albi sau colorati ... sunt pereti care inchid ... cu imaginile acestea parca nu mai sunt pereti sufocanti, ci ferestre catre o alta lume, peisaje din calatorii facute sau imaginate ... era vremea viselor cand nu auzisem inca de fototapet :D
Am dat intamplator peste niste imagini cu modele de fototapet cu ceva timp in urma si din cand in cand mai visez cu ochii deschisi la decoratiuni din casa din vis :) Am gasit aici cateva imagini superbe si m-am gandit sa va arat, poate inspir niste vise. Enjoy!








toate imaginile de pana aici sunt de pe site-ul mentionat mai sus 
Nu mi-am gasit inca lebedele sau caii sau caprioarele din imaginatia mea exact in modelele de fototapet (cel putin nu inca) dar se pare ca se poate executa la comanda ... deci, de castigat la loterie, primit mostenire etc. (si nu din alea care primesc pe mail) ... de cumparat casa, stabilit toate celelalte detalii (utilitatile sunt importante :) si ar fi bine sa am si cu cine sa impart toate astea (alt vis) ... etc. ... apoi ajung si la comandat tapetul :D

Cine mai viseaza cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu