Persoane interesate

duminică, 13 mai 2012

Calatoria spre Izvoarele Dunarii

Nu, nu m-am ratacit prin muntii Padurea Neagra, dar am vizitat Donaueschingen unde se gaseste Donauquelle, adica Izvorul Dunarii care arata asa
 o mica fantana lipsita de spectaculozitatea celor arteziene
 dupa cum se vede si acolo oamenii arunca banii pe apa ... sambetei
 fiecare fantana trebuie sa aiba cel putin o statuie goala - as zice ca indeamna sa faci o baie, eventual culegi niste euro ... dar cum noi am mers acolo in ianuarie ... :)
 drum lung pana la noi ... bine, o ia mai pe ocolite
 zice ceva acolo despre Dunare, fluviu mare ... mie mi-a placut cum arata :D
 scrie pe unele poze, deci nu mint - pozele sunt facute pe 6 ianuarie - acesta este un copac inflorit
iar acesta are inca mere in el
uite si fantana arteziana ... fara apa 
                                 ce ne-am mai pozat noi cu pianista si d-na cu violoncelul :D
uite si un indicator foarte simpatic - Strada gargaritei, eventual fiecare casa ar putea sa aiba cate o buburuza si numarul aratat de punctele de pe ea :)
izvorul si gara se gaseau in aceeasi directie ... 
A fost o zi foarte frumoasa, deosebita si ... nu, amintirile nu ma chinuiesc (daca isi mai aminteste cineva de 3SudEst), dar ma cuprinde o usoara melancolie si un dor de duca ....

Sper sa va placa imaginile si poate imi povestiti si voi ceva din calatoriile voastre.

Va las cu clipul pe care il urmaresc acum, sper sa va placa :)
yes, it's weird and funny :)
Asa ca am trecut la Adele si trebuie sa pun link-ul ca sa vedeti exact clipul la care ma refer - so, here, it is

Duminica frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu