Persoane interesate

sâmbătă, 26 mai 2012

LUSH me again!

V-am povestit un pic aici despre produsele primite de la LUSH in urma giveaway-ului Alexandrei.
Urmeaza cateva detalii despre fiecare: 
Breath of Fresh Air (100g) - skin toner (apa florala de trandafiri)
Ingrediente: Apa de izvor, Apa de mare proaspata, Aloe vera organica - gel, Parfum, Extract de Alge marine (Chondrus crispus), Absolut de trandafiri (Rosa damascena), Ulei de Paciuli (Pogostemon cablin), Ulei de Rozmarin (Rosmarinus officinalis), Extract de Alge marine (Fucus vesiculosus) *Limonen, *Linalool, *Metilparaben (*continute natural in uleiuri esentiale)
Gasiti produsul si detalii despre ingrediente  aici
Ce zic ei: Tonifica fara sa stranga pielea. Inmoaie pielea cu aloe; o hraneste cu vitamine si minerale; reduce senzatia de uscare, durere si roseata. A se folosi cand petreceti mult timp in spatii cu aer conditionat.
Eu nu am probleme de aer conditionat, asa ca am folosit-o ca lotiune tonica dupa curatarea tenului. E interesant, da o senzatie de prospetime, are un miros discret, floral (nu stiu de ce imi miroase a busuioc, pare ciudat probabil autosugestie pe undeva). Imi place, am fost tentata sa o dau fratelui meu, ca tot isi baga nasul prin pachetul meu, dar ma bucur ca am rezistat tentatiei :) 
Dirty Springwash Shower Gel (100 ml)
IngredienteApa, Sodium Lauret Sulfat, Sodiu – Cocoamphoacetate, Glicerina, Lauril betaina, Bicarbonat de sodiu, Propilen glicol, Parfum, Sare de mare fina, Ulei de menta (Mentha spicata), Cristale de Mentol, Ulei de cimbru (Thymus zygis), Hydroxycitronellal, Metil - Ioni de metil, *Limonen, *Linalool, Colorant 42090, Metilparaben (*continute natural in uleiuri esentiale)
Gasiti produsul si detalii despre ingrediente aici
M-am minunat de sticluta atat de micuta, dar e foarte eficient, cel putin in cazul meu - pun cateva picaturi pe burete si face spuma suficienta. Dupa aproape 2 saptamani de folosire, abia se cunoaste ca am consumat ceva. Are o culoare albastru-verzui, un miros proaspat mentolat si - dupa ce m-a intrebat Alina, am incercat sa-mi dau seama  si de acest aspect - ofera o senzatie usoara de racorire, de energizare a pielii, ramane un miros proaspat, nu stiu exact daca se mentine pentru ca dupa aceea incep sa dau cu creme si nu-mi mai dau seama :) Eu nu sunt o iubitoare prea infocata a mentei (probabil pentru ca ma satur de ea rupand de prin gradina) dar mirosul acestui gel de dus nu ma deranjeaza, imi place aspectul de revigorare, mai ales dupa o zi obositoare. Imi pare un produs bun de strecurat prietenului, mai ales daca mai citim si dedicatia de pe sticluta "Don't be a dirty scoundrel ..." suna cumva masculin :D
Concluzie: proaspat, perfect pentru viitoarele zile de vara inabusitoare ... nu stiu daca imi aminteste chiar de un izvor cu apa proaspata, dar inteleg trimiterea :)
Parfum solid Imogen Rose (12 g)
IngredienteJojoba - Ulei organic de jojoba, Ricin - ulei, Ceara candelila, Parfum, Vetivert - Ulei, Tonka - Esenta, Bergamota - ulei, Trandafiri - Ulei, Trandafiri - Esenta, Dioxid de titan, Citral, Cumarina, Iris - Unt, Ambrette - Ulei din seminte de ambrette, Eugenol, Geraniol, Benzil cinnamate, Citronellol, Farnesol, Limonen, Linalool  Colorant 15850, Colorant 73360.
Gasiti produsul si detalii despre ingrediente aici
Aici a fost dragoste la prima mirosire. 
La inceput mirosul e destul de pregnant, dar in cateva minute se "da" cu pielea si devine cumva ... al meu, discret, placut, nu chiar a trandafirii din gradina mea, dar ... rose-like. E destul de consistent si se consuma foarte putin la o utilizare, deci o sa-l am ceva timp. Al meu a stat la racoare in casa, asa ca nu stiu cum rezista luat la plimbare prin caldura. Imi place tubul ca de ruj, e mai practic pentru aplicare decat forma de cutiuta pe care am mai vazut-o pentru astfel de produse. 
Cred ca o sa devin fana al parfumurilor solide, am mai vazut cateva foarte tentante, mai ales Lust, cel cu iasomie.
Ma bucur ca am avut ocazia de a incerca si eu niste produse LUSH, am tot citit despre ele si tanjit sa vad si eu cum sunt, gandind in spirit shakespearian "mult zgomot pentru nimic" - ma bucur sa am ocazia sa confirm zvonurile - sunt produse superbe, coloristic, ca aroma si mai ales ca lista de ingrediente naturale. 

Love and recommend!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu