Persoane interesate

marți, 29 mai 2012

Intrebare intrebatoare ...

Am initiat bookcrossing anul trecut si ideea a fost sa lasam cartea respectiva sa circule de la un cititor la altul cu limitarea circulatiei in blogosfera mai mult pentru control, adica sa se poate urmari traseul si o minima responsabilizare. 
Au aparut doritori care nu au blog si m-am gandit sa extind metoda, dar as avea nevoie de cateva sfaturi. 
Daca las cartea libera tot printr-un fel de giveaway aici pe blog cu orice fel de redistribuire a anuntului (postare, facebook share, twitter etc.) ce facem dupa ce pleaca de la mine? Daca urmatoarul cititor nu are blog, cum o va transmite mai departe? (ma refer la forma anuntului - sa zicem ca un GA pe facebook ar fi o forma; eu evit acum acest gen de concurs pentru ca pe blog pot sa limitez inscrierile multiple prin verificarea IP ... ). 
Asa ca m-am gandit sa va intreb daca ma puteti ajuta cu idei pentru formatul acestui bookcrossing.
Ca idee, urmatoarea carte pe care m-am gandit sa o pun in circulatie este Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger (are 396 de pagini, scris marunt si abia am primit-o, va dura un pic pana o termin, mai ales daca mai am de lucru :)
Astept comentariile voastre si impreuna sper sa gasim o solutie convenabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu