Persoane interesate

sâmbătă, 2 iunie 2012

Reteta - Masca de capsuni si miere...

Mi-am facut o masca si cum nu am timp acum, postez doar poza cu 2 ipostaze 'mascate' si editez maine cu restul :))
Nu suna a blogerita serioasa, dar ... nici nu sunt :))
Deci acum urmeaza lunga parte cu reteta: am cules cateva capsuni  din gradina, facut poze, am mancat cateva, apoi am ales vreo 4, le-am zdrobit, am adaugat o lingurita de miere si am aplicat pe fata; la inceput tindea sa curga spre barbie, am indepartat prin tamponare cu un servetelul excesul, apoi a inceput sa se intareasca si am lasat-o vreo 20 de minute, am indepartat cu apa calduta, iar tenul a ramas catifelat. 
Partea faina e ca semintele de capsuni fac si un usor gomaj cand indepartezi masca, mierea hidrateaza, capsunile sunt bogate in vitamina C (am citit ca face bine la ten, atat intern cat si extern). 
Partea buna e ca masca mea tentanta e comestibila, deci dupa ce e gata compozitia, mananc cateva lingurite si ce ramane ajunge pe fata.  Sper sa mai fac si alte combinatii cu capsuni (cu albus, iaurt etc.).
Deci cam asta e complicata mea reteta.


Am trimis imaginea la concursul Montagne Jeunesse, L'ete du Jeunesse - daca va place, poate imi dati un like aici




Ghici ghicitoarea mea: ce credeti ca am pus in masca aceasta?

Si o intrebare mai mult sau mai putin serioasa: curentul homemade & bio & natural a identificat o substanta care ofera protectie solara? (iaurtul stiu ca e dupa ce te arzi, dar ceva de prevenit stiti? exista SPF natural (si eventual nu foarte greu de gasit)? Nu sunt impotriva produselor de protectie solara, daca ma gandesc bine am o crema de la Balea, dar eu nu prea folosesc, nu e pentru mine (aici urmeaza partea neserioasa) - puiutii mei cu gatul gol sunt vulnerabili la arsuri solare si nu as vrea sa reiau "testarea pe animale" cu ceva prea putin natural :) 

Sper ca v-am facut sa radeti in seara aceasta si revin maine cu o editare a postarii sa completez prima parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu