Persoane interesate

vineri, 8 iunie 2012

Pink Box de mai

Da, stiu ca suntem in luna iunie, dar eu am castigat un voucher la sfarsitul lunii mai, pana la confirmari si toate alea au trecut cateva zile ... daca amanam pana spre mijlocul lunii iunie, probabil primeam cutia de luna aceasta (btw, am dat comanda miercuri, mi s-a confirmat si joi a sosit curierul, deci foarte rapid). 
Coletul vine intr-o cutie obisnuita in care se afla cutia roz super-draguta, iar in ea se afla produsele invelite intr-o hartie eleganta mov legata cu o fundita roz.
Hai sa va arat ce am primit: 

adica 2 produse full-size, 3 produse varianta mica/mostre, o cartela vodafone cu nr. si optiune nr. favorit, un voucher de 25% reducere la orice bijuterie de pe www.xelindra.ro 
Unt de corp Thai Spa Mango&Olive (200 ml - full size - 12 RON)


Il Makiage Color Shadow (5,1 g - full-size - 108 RON) - o nuanta nude, doar ce i-am facut poza si l-am dat nepoatei cadou; mi-a trimis o poza cu cutia desfacuta, facuta tot cu web, deci tot nu se vede culoarea tocmai bine
 Fixativ Keune (75 ml - full-size (300 ml) - 70 RON) - pentru asta am scris 'varianta mica' mai sus - nu pare chiar mostra :)
 Pasta de dinti Himalaya (10 g - full-size (100 ml) 14 RON)
 Demachiant Mario Badescu Keratoplast Cream Soap (~10 ml (nu scrie) - full-size (236 ml) - 75 RON)
cartela vodafone
toate insotite de cartonase elegante cu indicatii si preturi + voucherul de reducere pe site-ul xelindra si o mica scrisoare roz (pe care am uitat s-o includ in poza)
Deocamdata mi-am bagat nasul si degetele in untul de corp - miroase delicios - eu l-am folosit doar pe maini deocamdata, crema de maini fiind pe terminate :)
Daca doriti detalii despre ingrediente, dati un semn.
Fardul ajungea la un giveaway, dar uite ca a venit nepoata in vizita si si-a luat zborul; daca doriti detalii despre produs, o intreb si va transmit
Pasta de dinti o am, am facut review la un moment dat - love it!
Demachiantul Mario Badescu o sa-l folosesc pentru curatarea tenului, nu ma machiez eu, dar va indeparta alte impuritati si sunt curioasa cum e.
Fixativ nu folosesc de obicei, dar urmeaza o nunta in familie, deci il pastrez poate cine stie ce coafura ma asteapta :)
Cartela ... voi vedea, nu sunt eu prea vorbareata, iar convorbiri nelimitate cu un numar favorit din retea suna a mult timp :)) ... poate gasesc pe cineva s-o fac cadou (stiu ca e cacafonie si uite asa las, nu-mi plac virgulele puse aiurea) ... bine, uite ca profa' din mine nu ma lasa, dar nici nu sterg ... "o voi da cadou" - de stabilit recipient vorbaret :))
Daca mai doriti detalii sau am uitat eu ceva, lasati un comentariu.

Deci, multumesc @Pink Box si lui random sau oricarui sistem stabileste castigatorii pe eva.ro (unde am castigat eu voucher-ul); daca doriti sa comandati Pink Box, o puteti face aici - costa 44 RON (pret ce include transport prin curier)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu