Persoane interesate

duminică, 31 martie 2013

'Scoarta de nuca'

Ieri am propus sa facem o prajitura si 'facem' inseamna de fapt ca mama a facut mai totul.


Ingrediente: 6 oua, 2 cani (aprox. 250ml) de zahar, 2 cani de nuci taiate, 1,5 cani faina, 50 ml apa.
Se separa ouale; galbenusurile se freaca cu zaharul (ca sa se topeasca mai repede, mama a facut zahar pudra), am adaugat o sticluta de esenta de vanilie si 50 ml apa; cand s-a topit zaharul se adauga albusurile batute spuma, apoi faina in ploaie si nucile. Compozitia se toarna intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina. Se coace aprox. 30 minute cu focul la mic. Se taie imediat ce se scoate din cuptor (se usuca si se crapa ca ... o scoarta de copac, de aici numele :) 
Noi am pudrat cu zahar vanilinat si ... aproape am terminat-o :) 
Daca o 'aplicati' sa-mi spuneti cum v-a iesit si daca v-a placut :))

Duminica placuta tuturor si "Paste fericit" crestinilor catolici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu