Persoane interesate

miercuri, 20 martie 2013

O primavara fermecatoare

Incep cu scuzele: mult de lucru, deci postare scurta, cat sa impartasesc cu voi bucuria ca am primit niste produse noi: 

Am participat la un concurs pe eva.ro si uite asa a ajuns Farmecul  Aslavital la mine, 3 produse din gama Mineral Activ pe baza de argila si goji despre care auzisem lucruri bune (gasiti aici cateva detalii despre gama). 
E acolo un gel anticearcan, o crema regeneranta de netezire a ridurilor si un lapte demachiant. Sunt eu nerabdatoare sa le incerc, dar trebuie sa fiu cuminte si sa nu deschid toate cremele, asa ca le-am amanat desigilarea pana termin cate ceva. Vor sta putin pe banca de rezerve, dar promit sa revin cu impresii cand ajung pe 'teren'. 
Abordarea asta responsabila e tare exasperanta - ce primavara fermecatoare daca punerea in aplicare se amana?!? 

Ati folosit vreunul din aceste produse? Ce-mi puteti spune despre ele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu