Persoane interesate

vineri, 8 martie 2013

Te iubesc, Femeie!

(nu intrati la idei, asa-i textul (contextul e mai jos :)
(sursa: google pe undeva, am trecut peste multe imagini si n-am retinut)
Lacramioare, pentru ca asa miroase pentru mine primavara ... cel putin la inceput :))

Am vazut azi o intrebare, cica "De ce e frumos sa fii femeie?" (am cautat exact formularea, e la concursul de pe pagina de FB a celor de la Cosmetic Plant)
Pentru ca femeia e frumoasa (nu e o platitudine, toate femeile sunt frumoase, daca nu evident pentru toata lumea, atunci pentru cineva anume, caci dragostea deschide ochii spre acea frumusete menita doar pentru ochii iubitului)
Femeia e generoasa si buna, iertatoare si indelung rabdatoare - totusi, incercati sa nu testati prea des limitele acestor calitati :)
Se spune ca femeia e sexul slab - cred ca ultimele decenii au demonstrat ca femeile pot excela in domenii diverse, aratand ca sunt puternice, inteligente si pline de resurse, una dintre ele fiind tocmai exploatarea acestei perceptii "Dragule, nu pot sa ridic canapeaua" (zambit, batut din gene), iar barbatul se simte erou si Hercule :))
Si sa nu uitam ca 8 martie, ziua internationala a femeii, este sarbatorita mai ales ca ziua mamei (eu de ieri cant "de ziua ta, mamico / in dar ti-am adus inima ...") - doar femeia poate da viata (ignorati ideile alea cu eprubete etc.) si doar pentru atat ar trebui iubita si cinstita. 

Eu am sarbatorit facand ... nimic - am mancat cornulete cu rahat si m-am relaxat la micul dejun (luat asa, pe la 9.30), am primit ciocolate cu crema de menta de la fratele meu si m-am rasfatat (nu e menta aroma mea favorita, dar astea mi-au placut), am citit vreo 75 de pagini dintr-o carte, am terminat alta audio, m-am uitat la un serial (putin, dar mai am timp un seara asta :)  si m-am bucurat ca am putut azi sa ma relaxez si sa ma bucur de mine.

Sper ca ati avut o zi frumoasa azi, doamnelor si domnisoarelor, plina de flori si surprize.

PS Acum vine contextul pentru titlu - intotdeauna mi-a placut melodia lui Banica, ma amuza teribil si ma face sa ma gandesc la fratele meu, i-o trimit cu dedicatie cand va sarbatori nunta de argint (mai are vreo 5 ani) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu