Persoane interesate

sâmbătă, 9 martie 2013

Balsam cu jojoba si trandafiri

Un review mai special pentru ca incepusem sa-l fac pentru a ma inscrie la concursul Catalinei si am renuntat (lui wordpress nu-i place de mine, ma suspecteaza de spam - now I feel wicked :)

Desi exista mai multe produse care ar intra la nominalizari (am acolo un parfum, un ruj, o lotiune tonica s.a.), cel prezentat mai jos castiga detasat premiul de CEL MAI IUBIT PRODUS (in momentul de fata, cica 'infidelitatea cosmetica' e prerogativa femeilor, sub numele de curiozitate, deschidere spre nou, dorinta de schimbare etc.)
Cel mai iubit produs ... credeam ca-mi va fi greu sa aleg, dar de cand am incercat Balsamul cu jojoba si trandafiri Shanti Spirit de la biorigine (mi-au dat o mostra anul trecut cu un alt produs si de atunci l-am tot urmarit). Este un balsam pentru ten cu un miros delicios de trandafiri (rosa damascena) pe care eu il asociez cu trandafirii de dulceata. Am prins de curand o reducere, mi-am luat produsul full size si a devenit favoritul meu.
(scuze pentru calitatea pozei, aparat prost :(
Are doar 3 ingrediente: ulei de jojoba, ceara de albine (scrie 'cera alba') si ulei esential de trandafiri si pe numele lui ar fi "balsam regenerant de noapte trandafiri si jojoba", cu efect antirid, regenerator si tonifiant. 
Nu voi spune ca mi-a schimbat fata peste noapte, dar liniile mele de pe frunte nu sunt chiar asa de vizibile (in afara de ocaziile mult prea numeroase cand ma mir sau ma incrunt ... si chiar nu ar trebui sa ma mai mire atatea lucruri :) si pentru aproape 32 de ani nu e rau. Folosesc balsamul acesta seara pentru fata, inclusiv in zona ochilor, ca balsam de buze si extind rasfatul si pe gat si decolteu; l-am folosit si ca 'tratament' de urgenta pentru altele - mi-a calmat pielea cand am avut o arsura (atins bratul de plita) si am aplicat acest balsam alternativ cu un gel pentru cicatrizare; tot la el am apelat in episoadele de maini uscate - din cand in cand mainile mi se usuca excesiv (partea de deasupra, nu palmele), efectiv se crapa pielea si ma ustura - nicio crema nu a ajutat, disparea imediat - balsamul aceste e singurul care alina (nu spun ca mi-a trecut imediat, dar mai repede).
Si am lasat la final partea care i-a adus marele premiu din partea mea: ma face sa ma simt bine, sa zambesc: imi dau cu putin balsam pe buze si aroma aceea delicioasa imi face ziua mai buna. Pentru mine este important sa ma simt bine, interior si exterior ... in pielea mea si cu tenul meu (ca sa nu ma repet :)
Am vazut ca se obisnuieste o evaluare a punctelor pozitive si negative, dar nu prea am ce sa subliniez aici - toate pozitivele sunt mai sus, singurul minus (care nu ma deranjeaza mai deloc) este aspectul usor gras  (in niciun caz excesiv) al tenului, dar cum se aplica seara, nu vad o problema, mai ales daca aplicarea nu e chiar inainte de culcare si are timp sa patrunda in piele.

Vi-l recomand cu caldura si sper ca ati gasit si voi un produs care sa va aduca un zambet si sa va faca ziua mai buna.

L.E. Tocmai am aflat ca am castigat o Crema nutritiva caise & canepa Shanti Spirit pe blogul Luizei, deci se va adauga o aroma noua 'arsenalului' meu :) 
Me, so happy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu