Persoane interesate

vineri, 29 martie 2013

Cumparaturi iherb & cadouri

Au sosit cumparaturile mele de pe iherb si uite ce am primit:


Gel de curatare cu Vitamina C si miere de Manuka - am citit review-ul Andreei Adam si m-a convins :)
Ulei de cocos - am citit multe review-uri si retete si dupa masca Catalinei (Katynel) am zis ca nu se mai poate.
Eu si obsesia mea pentru trandafiri am facut cautari, am descoperit ce scump e absolutul de trandafir, m-am calmat nitel, am citit ca e foarte bun si uleiul de maces/trandafir salbatic (Rose Hip) si ... voi vedea :)
Lotiunea tonica Dickinson cu alun vrajit :) - aici m-am orientat dupa '100% natural', cantitate mare, pret mic - vom vedeam cum ne intelegem.
Despre deodorantele naturale cu piatra de alaun am tot citit prin blogosfera, inclusiv la draga de Simona si am zis sa incerc si eu un Crystal.
La suplimente am recumparat Coenzima Q10 pentru mama si am adaugat si un flacon de Ginkgo - cumparam de pe un site romanesc, dar au marit preturile, produsul avea si concentratie mai mica si ... de ce nu? Am mai avut 3 suplimente pentru cumnata mea care nu au mai ajuns la pozat pentru ca am desfacut pachetul la posta si am facut livrarea imediat - era inca un flacon de Ginkgo, unul de Laptisor de matca&Polen&Propolis si unul indicat in atenuare simptomelor menopauzei, nu stiu numele romanesc al plantei, mi l-a indicat dupa denumirea latina, cimicifuga si zice ca i-a ajutat, asta e al 2-lea flacon cumparat.
De la freebies am ales un flacon de Inflama Rest (8 capsule) (fiecare cu durerile lui :) am primit o acadea (nu prea a fost entuziasmata mama), o mostra de PhosphOmega (2 capsule) (donata surorii mele ca deschidere, apoi i-am oferit niste Omega 3 din provizia mamei mele pretentioase care nu prea mai vrea sa le ia) si o carpita pentru ochelari (bine primita).
Apoi a venit surpriza, adica ce mi-a pus Simona pe langa toate acestea in pachet:
adica un sampon Balea, un balsam de buze Alverde cu galbenele si o crema Baby Love de la DM (chiar mi-e dor de DM, la mine in zona nu au deschis niciun magazin din asta); un odorizant Foresan care miroase tare frumos si niste mostre.
De ce primesc eu pachetul iherb de la Simona? Eu nu am card si Simona ma ajuta cu aceste cumparaturi, asa ca aici va precizez codul ei de reducere VUC076, sau intrati pe blog la ea si il veti gasi in partea stanga sus - daca intrati pe iherb de pe linkul de acolo si sunteti la prima comanda, primiti o reducere de 10$ pentru comanda mai mare de 40$ sau o reducere de 5$ pentru o comanda sub 40$.
Scuze ca nu am pus link-uri la toate, obosita si grabita - daca va intereseaza ceva anume, intrebati si va raspund :)


Tot la cadouri, am primit o carte de la Catalina (faramiere) - a oferit carti la 5 dintre comentatorii din cadrul campaniei vALLuntar si uite ce mi-am ales eu de pe elefant.ro:



Si cam astea au fost toate pe ziua de azi - adica am infruntat vantul si fleoscaraia de pe drum sa ajung la posta, platit factura, ridicat colet, conversatie cu verisoare, livrare suplimente la fratele meu ... cateva cumparaturi ... iar vant ... urasc vantul ... si fleoscaraia :( 

Intre timp sor'mea a mai crosetat, am calcat cateva chestiute si am pozat (editez postarea anterioara cu ce mai e nou); am citit o reteta de apret din faina de grau, apoi am citit ca apretarea dupa aceasta reteta ingalbeneste ... renuntat si astept sa gasesc produsul potrivit pentru operatiune sa nu fac vreo boroboata :)

That's all folks!


hugs&kisses
blueroses



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu