Persoane interesate

luni, 18 martie 2013

Oda in metru ... nud

... sau incercarea mea de a da un titlu poetic unui review 'free style' :)

I'm the invisible (wo)man 
(vorba lui Freddie)
Incerc sa nu ies in evidenta
Evit oja sau rujul in culori aprinse
Si bejul si rozul nud si discret sunt preferatele mele
Insufletite de putin sclipici
blitzul le 'sclipeste' mai mult decat in realitate - China Glaze Inner Beauty + putin Silver Lining

Am si perioade 'rebele' cu buze rosii (dar nu prea des :)
Rujul e Dark Red, camera proasta :) 
 Nu mai intru in detalii,
Trebuie sa ajung la subiectul 'odei'
E delicios si sclipitor si moale
Imi rasfata buzele 
Si mi le curbeaza automat intr-un zambet
E ... the one and only:
Pure Beauty
(si ma las de versificare, ca nu-mi iese deloc)

(si unghia de colo e tot nud + sclipici (China Glaze Nude)
Si acum serios:
Subiect: Lipgloss Essence XXL Nudes - Pure Beauty
Sursa: cadoul primit de la Alina
Aspect: roz-nud cu sclipire discreta
E hidratant si are aroma de caramel (mie cel putin imi miroase a caramel  :) 
La capitolul rezistenta ... sincer, nu-mi dau seama, e delicios si finut, nici nu stiu cand dispare de pe buze :))

Sa inchei entuziast: e cel mai bun gloss, pe primul loc din cele ... stai, ca-i singurul meu lipgloss, adepta a balsamurilor de buze cum sunt :) 
Deci, I love nude!
hug&kisses
blueroses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu