Persoane interesate

joi, 28 martie 2013

Ce 'vraji' a mai facut ...

(sor'mea mai mult decat mine)
Dupa ce ne-am minunat noi uitandu-ne la niste modele pe internet, am rugat-o pe sor'mea sa croseteze niste rotite mici cum stie ea ca mi s-au pus mie pitici pe creier de-un colier ... cu pietricele ... si poate cu panglica ... sau cu snur ... sau cu lantisor .... si uite asa am pierdut noi ziua de azi mesterind.

colierul-minunatul
si aici e bratara-sora (nu chiar asortata, dar mi-au placut rotitele-carma :)

 Si aici sunt elemente ce urmeaza combinate, inca ce mai gandim cum, imi plac mai ales rotitele albe, imi amintesc de carma unei corabii :)

Urmeaza minunatiile surorii mele, terminate de curand, neapretate si doar putin calcate acum pentru sedinta foto (in afara de canita, pe care nu am stiut cum s-o 'primenesc')
acesta nu a calcat, e usor ondulat modelul din lucru, de asta sta valurit



Si am incheiat c-o cescuta, ca tot am citit la Kadia o postare despre o intalnire la un ceai cu flori.

Later edit:

acestea sunt mileurile-inspiratie pentru rotitele de mai jos (centrul lor)

sunt mici, doar pozate de aproape ... si tot nu am reusit o imagine clara :(

Ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu