Persoane interesate

miercuri, 10 aprilie 2013

Mi-au sosit papucii

M-a sunat ieri curierul - "Aveti un colet de la Zorile Store" - ca  ajunge in 5 minute si vine cu o Mazda rosie nu ne intereseaza prea mult, nu? :)
A semnat fratele meu pentru colet si intr-o ora mi-am luat coletul de la el. Sa va spun si cu ce nerabdare am desfacut pachetul? - yey, chiar sunt papucii alesi de mine (adica model si culoare) ... oh, sunt 37, nu 39 cat port eu :(
Si facand o lista cu cunostintele mele care traiesc pe un picior mai mic, m-am grabit acasa, poate ... totusi ... 
ce ironic peisaj, dar Grendha suna a nume de munte, nu?
 Yey, imi vin!!!


destul de fix si sper sa nu fie cu basici, dar cum vine o zi cu soare, ii scot la drum :)
Cei de la ZorileStore stiu mai bine cum se potrivesc numerele, un 39 ar fi fost prea mare.
Abia astept primavara noastra mult amanata, adica vreme buna si ... drumuri bune.

Ce ziceti, va plac noii mei papuci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu