Persoane interesate

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Papucii Grendha - primele impresii

Va povesteam prin martie despre campania celor de la ZorileStore si aici puteti vedea 'receptia' coletului :)
Cand a inceput campania ma gandeam ca voi avea timp sa-mi fac o parere pentru ca "vine, vine primavara", dar uite ca la mine in nordul Moldovei a ajuns mai tarziu si cand a venit (si anume in ultimele 2-3 zile) nu am avut timp de plimbari. 
Asa ca atunci cand m-a sunat fratele meu sa ma intrebe daca nu vreau sa merg la cumparaturi azi, am acceptat bucuroasa gandindu-ma ca va fi ocazia perfecta sa testez noile mele sandale (papuci, pardon). Soc, vine sa ma ia la 7 dimineata - a venit primavara, dar la 7 e totusi frig, deci pantofi. 
Asa ca in cele ce urmeaza va voi povesti doar niste prime impresii, pentru ca i-am incaltat doar putin prin casa.

Prezentare: "Papucii Flof AD adauga un plus de eleganta oricarei garderobe urbane de vara. Curelele ingenios incrucisate asigura o priza excelenta asupra piciorului iar forma ortopedica a talpii, confera un plus de comoditate si stabilitate in timpul mersului. Cusaturile care traverseaza partea superioara si talpa inferioara, ofera un look aparte modelului. Papucii Flof AD de la Grendha aduc eleganta si stil vestimentatiei dumneavoastra." (ii puteti gasi aici)

Primele impresii: sunt frumusei noii mei papuci, talpa ortopedica ii face comozi, iar curelusele tin piciorul destul de fix, fara a fi incomod (inca ma tem sa nu ma incomodeze bareta aceea dintre degete sau ca ma vor strange putin, fiind un numar mai mic decat port de fapt). 
M-am 'modit' (cum spunem noi), adica i-am incercat in fata oglinzii cu diverse tinute si imi place cum se potrivesc si la pantaloni si la rochii/fuste si fiind negri se asorteaza usor cu orice. Pietricica decorativa e de efect si da o nota eleganta. 
Imi pare rau ca nu am putut sa-i testez cum se cuvine pana azi, dar promit sa revin cu un raport complet.

Ce parere aveti? Am ales bine? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu