Persoane interesate

duminică, 14 aprilie 2013

Daca eram ... (tag)


Daca eram un anotimp, as fi fost vara.

Daca eram o luna, as fi fost iunie.

Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost sambata.

Daca eram o parte a zilei, as fi fost dimineata, dar nu rasaritul, nu sunt chiar atat de matinala J.

Daca eram un animal marin, as fi fost o balena (asta mi-a venit in minte dupa ce am citit o 'gluma' zilele trecute aici)

Daca eram un animal de uscat, as fi fost iepuras J

Daca eram o virtute, as fi fost rabdarea.

Daca eram o planeta, as fi fost Mercur (nu din motive astrologice, ci din cauza lui Sailor Moon, mie imi placea Ami J.

Daca eram un lichid, as fi fost apa.


Daca eram o piatra, as fi fost un smaraldul.


Daca eram un metal, as fi fost argintul


Daca eram o pasare, as fi fost … gaina J.



Daca eram o planta, as fi fost lacramioare 
(Are you single? No, I’m plural J.



Daca eram un instrument, as fi fost pianul (I love piano music).


Daca eram un sentiment, as fi fost fericire.


Daca eram un sunet, as fi fost un acord de chitara (al doilea instrument preferat J.


Daca eram un cantec, as fi fost Queen – Love of my Life.

Daca eram un film, as fi fost Mrs. Doubtfire.

Daca eram un serial, as fi fost ... as fi avut personalitati multiple, sunt prea multe ... dar, hai sa zicem Gilmore Girls.

Daca eram o carte, as fi fost Poveste fara sfarsit (Michael Ende)

Daca eram un autor, as fi fost ... surorile Bronte (mai mult Charlotte, dar aparea si Emily - diagnostic: multiple personalities) 

Daca eram un oras, as fi fost Kyoto (am ramas de la Shogun incoace cu o fascinatie pentru Japonia).


Daca eram un gust, as fi fost dulce-amar (asa, a ciocolata 85% cacao J.

Daca eram o aroma, as fi fost ceva fructat, imi plac foarte mult fructele si m-a cuprins acum un dor de zmeura ...


Daca as fi fost un fruct, as fi fost o nuca (hard to crack J

Daca eram o culoare, as fi fost verde.


Daca eram un material, as fi fost matase.


sursa (eu cel putin imi imaginez voalul din matase brodata :)

Daca eram o parte a corpului, as fi fost ochii (told you I am plural).


(ai mei, obositi si ... goi :)

Daca eram un drog, as fi fost ciocolata :D

Daca eram un accesoriu, as fi fost o bratara (de perle).
sursa o vedeti in poza :) 

Daca eram o materie, as fi fost muzica.

Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Sailor Mercury (si aveam vreo 14-15 ani cand urmaream desenele astea J

Daca eram o forma, as fi fost cerc (no beginning and no end J

Daca eram un numar, as fi fost 3.

Daca eram o masina, as fi fost un Jeep sau ma rog, nu prea ma pricep, masina de teren, ceva solid

Daca eram o haina, as fi fost o rochie de bal.


Daca eram barbat ... what she says:


Am adaugat si eu cateva categorii, dar nu cred ca e cu suparare J

Am primit acest tag de la Eva si vi-l transmit si voua, daca va face placere: Simona, Alina, Ilda, Anais, Federova, Hapi, KatynelCrinaIuliaDelia ... si oricine doreste sa-l mai preia. Sau puteti sa-mi spuneti aici ...

Sper ca v-am inveselit cu raspunsurile mele. 
Sa aveti o duminica placuta si o saptamana usoara!

P.S. Daca nu ati vazut postarea cu pledoaria mea pentru lectura, trageti o privire aici si spuneti-mi si parerea voastra. Apreciez :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu