Persoane interesate

sâmbătă, 21 iulie 2012

Let's talk about ...

... no, not sex :)) (filthy minds :)
Imi tot trec diverse idei prin minte, dar nu merita o postare fiecare asa ca aceasta e un fel de 'salata' cu tot ce-mi trece prin minte, intr-o ordine absolut intamplatoare.
Tocmai am terminat ultima carte primita in cadrul campaniei "cartea calatoare" si mi-am dat seama ca nu am mentionat deloc penultima carte citita in cadrul campaniei, Sanctus de Simon Toyne - interesanta, un pic trasa de par povestea si lungita (putea sa fie mai scurta) si desi intrigata de subiect, am ramas cu un gust usor amar, nu prea sigura ca as vrea sa citesc urmarea. Nu stiu exact de ce, cartile care submineaza crestinismul, desi impotriva a tot ce cred eu, sunt uneori, intelectual si imaginativ vorbind, fascinante. Nu clatina nimic in mine, dar mentin un interes stiintific (ce ti-e si cu formatia de student la litere, te face sa folosesti formule din astea rasuflate :) Stiu ca altora le-a placut, asa ca eu nu am mai spus nimic si gata.
Trecem la actualitatea politica - damn ... realitatea asta imi deranjeaza propriul univers - tocmai m-a sunat unul cu sondajele lor legate de referendum si m-a luat la '3 intrebari' - ca sa rezum: situatia politica actuala imi provoaca greata, iar dezbaterea legata de plagiatul lui Ponta mi se pare ridicola (btw, in Germania am avut aproape la toate cursurile de pregatit un referat la final si trebuia sa-l predam listat si in format electronic, avertizati fiind ca profesorul va lua fragmente si va verifica originalitatea, iar copierea fara declararea sursei (adicatelea, plagiatul) = nu promovai cursul/ seminarul).
Ca sa trecem la alte dezastre ...
Am mentionat undeva pe aici sau pe fanpage ca am avut parte de grindina - multumesc Domnului ca am tras doar o sperietura (efectiv se auzeau ca pietrele pe acoperis, am crezut ca il sparge sigur) ... a distrus nu prea departe de mine multe culturi, in satul de vecin a spart si acoperisuri ... voia Domnului ... reactia mea: lumanare, rugaciuni si un gand panicat - unde e asigurarea pe casa? o mai fi valabila? si iau lumarea, caut hartiuta si sa-mi pice fata, expirase cu 3 zile inainte ... am mers joi sa o reinnoiesc, binenteles ca cea standard nu include grindina, ci inundatia, iar toata logica mea (grindina sparge acoperis, greata se topeste ... deci apa, deci inundatie) nu ar fi valabila in fata unei companii de asigurare. Deci incheiat polita (sa nu luam amenda), platit nenea care trage clopotul (stiti, asa se imprastie norii cei rai) si ne rugam - e mai sigur decat orice polita.
Sa trecem la lucruri mai placute. Daca va mai amintiti lista mea de dorinte pentru vara asta, s-a indeplinit partea cu porumbul fiert si pepenele galben; am gustat si harbuz (pepene rosu :) dar nu-mi place cel cumparat, astept productia proprie din gradina, stiu ca va fi proaspat :) La mure, nu am prea multe sanse, seceta a afectat totul pe aici.
Am citit postarea Alexandrei despre nunta ei si dupa ce am admirat si m-am minunat prin cate a trecut, ca tot omul am trecut la ... moi (ca doar suntem oameni, thus self-centered :) ... cum mi-ar placea mie si s-a dus imaginatia cu viteza luminii printre rochii, buchete de lacramioare, o vaga imagine cu 'the perfect guy' si s-a fixat de punctele problema: DJ - muzica e foarte importanta la o nunta - creeaza cadrul imediat, atmosfera (btw, nunta la care trebuia sa merg cu tinuta la care va ceream parerea aici ... tocmai am gasit un motiv/scuza sa nu merg: nu e tinuta, nu e lipsa bijuteriilor potrivite, e muzica - sunt 90% sigura ca voi avea de suportat ore ingrozitor de lungi de manele, deci ... nu ma duc, nu vreau sa mor de nervi :) Cat despre fotograf, sper ca viitorul ala care include nunta mea sa-i mai prinda activi pe acesti fotografi, imi plac la nebunie pozele pe care le fac (take a look here sau in oricare din albumele de acolo). 
Ce sa va mai spun? ... am gasit cateva giveaway-uri care v-ar putea interesa:
- un tentant BB cream no. 07 de la Boots pe blogul Catalinei 
- carti si filme si alte bunatati la Crina
- bijuterii la Deia 
- cosmetice si altele la Irina
- o suita intreaga de giveaway-uri aniversare pe blogul Cristinei (le gasiti voi acolo, sunt mai multe)
- un GA Family Care la Mona
- o crema La Duchesse la Alecsa (grabiti-va, se incheie maine)
...
Hai sa las cartile, politica, dezastrele, planurile de nunta si concursurile ... iar m-am pierdut in lumea virtuala si trebuie sa ma intorc la lucrarea pe care  o am de facut.

Sper ca nu v-am plictisit si ca aberatiile mele au provocat un zambet acolo ...  it's the weekend, so have fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu