Persoane interesate

vineri, 6 iulie 2012

Intrebare fashionista

... si anume, nu am incredere in gustul meu fashionist aproape inexistent, nici in cel al surorii mele (imi spune ca-mi sta bine mai in orice :)
So, am rochie galben-aurie material satinat cu parti pe deasupra din material de voal galben-auriu si esarfa tip sal pe umeri din acelasi material satinat - intrebarea e daca se potriveste cu colierul din sticla de Murano (floarea e portocalie-roz si are insertii aurii). Am incercat o poza separata cu pandantivul, dar tot nu e tocmai clara :)
nicio sansa sa pot face o poza cu toata rochia, e lunga de-mi trebuie tocuri sa nu calc pe ea :)

aici se vad partial elementele de voal (si ma refer la aspectul materialului, pe eticheta scrie poliester :)
se vad, de asemenea, cutele - nu e pregatita inca de scos in lume 
detaliu cu pandantivul
Ce spuneti, s-ar potrivi? (restul tinutei - sandale negre cu toc, poseta neagra simpla)

L.E. Sugestia Giei mi-a mintit de bratara aceasta, dar n-am si colierul asortat, nici decolteu spectaculos care sa mearga asa ... gol :D
Multumesc pentru ajutor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu