Persoane interesate

sâmbătă, 7 iulie 2012

Crema anti-imperfectiuni Normaderm de la Vichy (guest reviews) (2)

Revin cu alte 2 impresii despre crema hidratanta anti-imperfectiuni Normadern de la Vichy, de data aceasta de la Raluca si Veronica.

Raluca Leustean (mi-a scris de 2 ori, in perioade diferite ale testarii):

Sunt in plina testare, dar la prima impresie pot spune ca, intradevar,  fata mea e mai curata. Nu am scapat de tot de cosuri  (mai apar razlete mai ales in perioada mentruatiei) dar banuiesc ca vor disparea treptat cu totul. Ma incanta faptul ca fata e mai uscata peste zi si nu mai luceste la fel de mult si ca nu e incarcata deloc.
Inca nu am apucat sa o termin (crema ma refer). Intre noi fie vorba, sunt multumita de ea, insa nu face chiar minuni. Intradevar, tine fata mai mata decat alte creme, insa cosurile inca mai apar (cam cu aceeasi regularitate cu care apareau si inainte).
Deocamdata sunt multumita de faptul ca pentru jumatate de zi, fata nu mai luceste. O sa astept in continuare rezultatele dorite. Poate dureaza ceva mai mult pana isi face efectul.
Voi continua sa o folosesc.
*
Veronica Picioroaga:
Va prezint review-ul meu, in maniera personala, despre crema Normaderm( formula noua) de la Vichy pe care am avut norocul s-o castig la concursul  tinut pe blogul BlueRoses.
       Crema Normaderm, sincera sa fiu, am mai folosit-o cu vreo 5 ani in urma, ca tratament pentru problemele mari pe care le aveam pe atunci cu tenul, recomandat de dr. dermatolog. Si pot sa zic ca efectele s-au vazut imediat. De atunci cred c-am mai  recumparat-o de vreo 3 ori si datorita costului destul de mare, am si tanjit de multe ori dupa ea :-)  Acum, m-am bucurat enorm sa castig  noua formula a cremei, de care eram nespus de curioasa si de ce sa nu zic, tenului meu ii cam trebuia un nou tratament!  Asa ca, sa fie treaba buna, am zis ca merita sa-mi iau si demachiantul 3 in 1 Normaderm  sa completez gama si sa am efecte maxime :-D  
      Eu am tenul sensibil-mixt  si-mi da o mare bataie de cap. Inca de la prima vizita la dermatolog, am inteles ca imi trebuie o ingrijire special conceputa pentru tenul sensibil , o ingrijire completa, cu produse de calitate, din gama dermatocosmeticelor . Tenul meu are o sensibilitate mare la schimbarea anotimpurilor si a temperaturilor. Acum, sincer nici eu nu mai stiu exact. Cum vremea a luat-o si ea razna, ca atare si tenul meu la fel! Asa ca,  eu am o stralucire aparte tot timpul :-D  mda!  stralucesc, mai ceva ca un soare! si nu cum as vrea eu!!!  dar asta nu e singura  mea problema. Tenul meu are un aspect neuniform, lucru pe care nu-l pot diminua nici cu fond de ten. Orice tentativa de-a acoperi asta, imi incarca si mai mult tenul si aspectul final nu e cel asteptat. Apoi, si cu punctele negre stau bine, adica, din belsug ! :-) aici includ si porii dilatati, care dau aspect de portocala, mai ceva ca celulita ... iar, periodic imi apar si niste monstri  ce stau ascunsi sub piele si ca sa stiu sigur ca-s acolo, mai si dor :-( Si fiindca e si sensibil, trebuie sa spun ca fata imi reactinoneaza ori de cate ori folosesc un produs neadecvat - se inroseste, imi da o senzatie de mancarime, iritatie, de fata care strange, se usuca! Cele mai urate zile le-am avut cand mi se descuama fata din cauza unei creme nepotrivite!  Iar acum, pe timp de vara torida excesul de sebum  pur si simplu ma face sa-mi doresc ... o alta fata! :-D  
    Partea buna acum incepe:-)  acum, chiar am o alta fata!!! una mai curata si mai luminoasa, mai fina si mai sanatoasa! De cand am inceput sa folosesc cele 2 produse, efectele s-au vazut imediat, in 7 zile. Demachiantul 3 in 1 este un  bun demachiant, curata in profunzime, este si un exfoliant bland si poate fi folosit si ca masca. ~aplici  un strat fin , lasi  5 minute sa actioneze dupa care se clateste. Iar crema Normaderm - are un prospect care promite sa rezolve exact problemele pe care le am eu  si exact asta si face! Dupa ce mi-am curatat tenul bine cu demachiantul, am aplicat de fiecare data un strat subtire de crema care a actionat eficient, astfel incat dimineatza  tenul meu arata  atat de proaspat si de  curat! tenul meu a inceput sa se uniformizeze pe zi ce trecea, mi-a echilibrat excesul de sebuum, mi s-a curatat fata de puncte negre, pielea este foarte hidratata. Actioneaza fix ca un tratament. Se vad efectele benefice imediat! Si trebuie sa spun  cat de mult imi place cum miros, ambele produse!  A frezii, in opinia mea. Si ce e mai placut decat sa te invalui in mirosul florilor de primavara preferate ? :-)  Mi-am transformat fiecare ritual de seara in momente de desfatare si relaxare ! 
     Crema Normaderm este special creata pentru tenul sensibil, este un produs fara parabeni, noncomedogenic, este un produs dermatocosmetic (adica a fost testat sub control dermatologic), este hipoalergenic si are un grad mare de hidratare si contine apa termala Vichy. Recomand aceasta crema tuturor care au un ten cu probleme asemanatoare mie!   
    In incheiere, trebuie sa-i multumesc Cristinei pentru aceasta sansa ... Multumesc Cristina! :-) Te apreciez foarte mult! Pentru  felul in care scrii si nouatile pe care ni le prezinti pe blogul tau! Pentru ca impartasesti cu noi din bucuria pentru sanatate si frumos! Pentru ca esti o fata atat de naturala si nu lasi nici un gand bun neintors :-)  Pentru ca imi inseninezi diminetile cu poze cu florile din gradina ta!  Si pentru ca ai un blog atat de special, se pare ca ai si colaboratori pe masura si Vichy este unul dintre ei :-)  Te felicit si  ma bucur nespus si te urmaresc cu drag!  
                                                                                                                                                                                               Cu drag, Veronica.

Asadar, una calda, una calaie - parerile sunt impartite si efectele depind de tenul fiecareia.
Veronica, multumesc pentru complimente, nu le merit in totalitate (cel putin cu florile ti-am explicat deja ...)

Ma bucur ca am putut sa va ofer prin aceasta colaborare cu Vichy sansa de a incerca aceasta crema si ... sa va fie de bine!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu