Persoane interesate

marți, 24 iulie 2012

100 words (3)

"Am facut-o! Intr-adevar, am facut-o. Dupa treisprezece ani, am facut-o. De cata vreme am vrut s-o fac? O, de treisprezece ani. Da, din tot acest timp. Acum nu-mi pasa ce-o sa fie cu mine. Nu-mi pasa! Nu-mi pasa! 
Stau in acest loc ingrozitor si ma intreb de ce a trebuit sa se intample si de ce mie? Eu sunt ceea ce s-ar putea numi o fiinta inofensiva. Ei bine, asa ma vede toata lumea. Unii chiar gandesc ca sunt ciudata; si, binenteles, asta fara macat sa stie ceva despre Hamilton. 
Cand l-am intalnit prima oara pe Hamilton? O, trebuie sa fi fost pe vremea cand am inceput sa vorbesc cu mine insami, pe la vreo sapte ani."
Asa incepe unul din romanele mele preferate, Hamilton de Catherine Cookson (review aici)


Lecturi placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu