Persoane interesate

luni, 30 iulie 2012

UCB Bag giveaway

V-am intrebat aici daca v-ar interesa un giveaway avand ca premiu o geanta United Colors of Benettonneagra, mica, material textil. Nu au fost reactii prea numeroase, dar m-am gandit pana la urma sa postez concursul. 
Aceasta este gentuta, sper sa va placa.
Conditiile de participare sunt simple, doar un pic diferite fata de cele cu care v-am obisnuit:
- Lasati un comentariu cu numele cu care sunteti inscrise prin GFC;
Share/postati despre concurs pentru a raspandi vestea.
- Precizati o adresa de mail pentru a va contacta in cazul in care castigati;
- O inscriere per adresa de IP!
Giveaway-ul se incheie cand vor fi ... 333 de cititori abonati prin GFC. Castigatoarea va fi stabilita cu List Randomizer.
  
Sa inceapa inscrierile!!!

Later edit: Nu am pus o cifra chiar uriasa acolo, dar cum nu pare sa se inghesuie lumea si vreau sa trimit odata poseta, voi incheia acest giveaway pe 15 septembrie (asa, findca e sfarsit de vacanta si noi inceputuri ... si nici nu am timp de facut lista pana in weekend :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu