Persoane interesate

duminică, 22 iulie 2012

Libris Giveaway winner

Voi incepe prin a multumi celor care s-au inscris la acest giveaway si sa-mi exprim dezamaginarea ca nu au fost mai multi doritori, avand in vedere ca premiul este la alegere iar pe rafturile vituale ale librariei online care a sponsorizat acest concurs se gasesc carti din multe domenii, inclusiv carti in engleza, deci sunt sigura ca este ceva pentru toate gusturile.
Trecand peste acest aspect, sa trecem la stabilirea castigatoarei. Au fost mai multe raspunsuri interesante si pentru ca majoritatea raspunsurilor, indiferent de genuri sau gusturi, mi-au demonstrat entuziasmul vostru si placerea care v-a fost oferita de cartea respectiva, voi face o lista cu mai multe participante. Avand in vedere ca am precizat in prezentarea concursului partea de jurizare, sper ca nu voi fi nevoita sa-mi apar optiunile.
Elena G.
Tender Carmen Marilena
Larisa M.
Eva Luna
Stefania Petcu
Gardalean Alina
Doca Aniela
Camy (Carmen Mariana)
Veronica Picioroaga
Monica Grecu
Elena Nalbaru
O mica precizare pentru Simona Mihalache - comentariul tau chiar m-a facut sa caut "La Medeleni" prin argumentarea si pasiunea cu care descrii impresiile si efectul cartii - din nefericire tot plictisitoare o gasesc, am incercat; dar nu acesta e motivul pentru care numele tau nu apare acolo, ci faptul ca unele randuri sunt 'inspirate'.
Iar castigatoarea este:
Felicitari, Elena Nalbaru. Astept numele si adresa ta completa + link carte dorita (in limita a 40 RON) - am vazut ca ti-ai comandat deja cartea pe care ai dorit-o ca premiu, deci poti sa-ti alegi altceva :) (poti folosi formularul de contact, dreapta blogului sau direct pe adresa: blueroses1391 [at] gmail.com)

Va multumesc tuturor pentru sugestiile de lectura si va urez la randul meu lecturi placute si o vara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu