Persoane interesate

vineri, 13 iulie 2012

I've been China Glazed!

Am castigat un set de oje China Glaze de la Beauty in the Bottle la GA Federovei si cum camera mea web strica tot efectul, voi adauga swatches cu fiecare dintre ele gasite pe net pentru a vedea cu adevarat cum arata:
Pachetelul a venit foarte bine ambalat si protejat, insotit de acel bieletel din imagine - foarte atent si dulce "Draga Cristina, speram ca produsele noastre sa-ti aduca putina bucurie si sa le folosesti sanatoasa" semnat: Beauty in the Bottle. Si mi-au adus o bucurie si un zambet pe buze de fiecare data cand dau cu ochii de unghiutele mele.
China Glaze Inner Beauty (sursa)
China Glaze Nude (sursa)
China Glaze Silver Lining (sursa)
Ale mele unghiute nu sunt chiar prezentabile, asa ca-mi cer iertare anticipat. In imaginile de mai jos, sunt date cu 2 straturi de Inner Beauty (un roz pal, perlat superb) si sclipicite cu Silver Lining - prima unghie din stanga mai mult, cea din mijloc mai putin (prea sparkly pentru gustul meu), iar la inelar doar putin pe varf, un fel de french with sparkles foarte frumos (poza 2, mai aproape, dar cu  stralucirea albastra a camerei) - multumesc pentru sugestie, Roxana @Beauty in the Bottle, cu acest model ... I love it, cred ca si-a pierdut nepoata mea cadoul despre care nici nu aflase :) 

Varianta Nude am incercat-o pe o singura unghie la mana stanga; n-am mai apucat s-o pozez, oricum nu s-ar vedea nimic in poza, iar cu ochiul liber, la 2 straturi, se vede luciul si o usoara nuanta bej-nude aproape transparent. 
Cum eu admir culorile mai tari la altii, dar pe mine prefer culori discrete, cele 2 oje sunt perfecte pentru mine, si cu putin ajutor uite ca am ajuns sa vad si sa apreciez si ... the silver lining. 
Multumesc Federovei & sponsorului ei pentru aceasta bucurie si va urez tuturor o vara  colorata si stralucitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu