Persoane interesate

joi, 12 iulie 2012

LIBRIS giveaway - Let them have books!

EU VARA CITESC! (pe melodie)
De fapt, nu prea conteaza anotimpul, cartile sunt mereu aproape de mine. Dragostea mea pentru carti a inceput pe la 12-13 ani (nope, nu am fost genul precoce, citeam si invatam pentru scoala, apoi m-a lovit dragostea asta si am citit ce-am gasit interesant in biblioteci). 
Prima carte citita cu pasiune si interes a fost Shogun de James Clavell (2 caramizi de carti, de m-am speriat cand le-am vazut - bineinteles, am ajuns la acest roman la indicatia unei profesoare :)) Am ramas cu o admiratie profunda pentru cultura si civilizatia japoneza, ba chiar o perioada am cochetat cu insusirea unui vocabular minim; a continuat cu vanarea tuturor volumelor scrise de Clavell si apoi m-am extins la alti autori. Am avut si o lista si fise de lectura pana pe la 650 de carti, apoi nu am mai avut timp de notite, m-am extins la e-books si audiobooks si nu a mai contat "evidenta contabila", cat bucuria lecturii.
Dar hai sa nu lungim prea mult introducerea. 
Libraria online LIBRIS ofera posibilitatea unui cititor pasionat si norocos de a primi o carte in valoare de 40 RON, la alegere de pe rafturile foarte extinse printre care eu m-am pierdut adesea. Puteti gasi acolo carti din diverse domenii, inclusiv carti in engleza, asa ca sigur va fi ceva si pe gustul vostru.

1. Conditia principala ar fi sa-mi spuneti care este cartea voastra preferata si cateva cuvinte/fraze despre ea, dar asa convingator, sa ma faceti sa o caut :))
2. Cautati printre cartile de pe libris.ro si lasati-mi in comentariu link-ul cartii pe care doriti sa o castigati (in limita a 40 RON).
3. Dati de veste despre acest giveaway - poza de mai sus + link catre aceasta postare in sidebar / postare separata pe blogul vostru / share public pe pagina voastra de facebook.
4. Sa fiti fani Libris (un fel de optional obligatoriu - daca nu aveti cont pe facebook va iert, altfel toata lumea ... like!!!)
5. Urmariti acest blog prin GFC (casuta din partea de sus, chiar sub trandafiri :)

Comentariul va arata cam asa:

Carte preferata:
Premiul dorit:
Link postare/share:
Nume FB:
GFC:

Toate acestea va ofera o sansa. Daca doriti sa publicati GA pe mai multe platforme, apreciez!
O singura inscriere per IP!!! 

Perioada: 12-22 iulie 2012 (ora 22.00)

Atentie la cerinta 1 - voi alege cel mai interesant/convingator raspuns. Daca vor fi mai multe (ceea ce si sper) - voi scrie lista acelor persoane si voi lasa alegerea pe seama lui List Randomizer (deci jurizare (+) tragere la sorti)

Sper sa va placa acest giveaway si astept inscrierile voastre cu mult interes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu