Persoane interesate

duminică, 1 iulie 2012

Floramin - pentru o piele intens hidratata!

Gel de dus - rasfat apicosmetic pentru dus cu miere si ulei de migdale dulci Floramin pentru piele intens hidratata
Floramin reuneste curatarea profunda a mierii si propolisului cu proprietatile hranitoare ale extractului de portocale si uleiului de migdale dulci. Substantele nocive din mediul inconjurator sunt eliminate de pe pielea corpului de microparticulele mierii de salcam, in timp ce pielea este hranita de vitaminele B1, B6, B2, A si E continute in uleiul de migdale dulci, pentru ca hidratarea sa fie apoi sigilata in strucutra pielii datorita celei mai pure mieri de salcam.
Mierea de salcam ajunge in straturile indepartate ale epidermei, revitalizand si catifeland pielea.
Bogat in nutrieti si antioxidanti, uleiul de migdale dulci constituie un tratament pentru pielea uscata, redand stralucirea naturala a pielii, lasand-o hidratata imediat dupa dus.

IngredienteAqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Citrus  Aurantium Dulcis Extract, Glycol Stearate, Cocamide DEA, Prunus Amygdalus Oil, Honey, Parfum, EDTA, Propolis.
Cantitate: 250 ml
Pret: 12 RON
Il puteti cumpara din boutique-ul apicol sau din magazinele distribuitoare (gen Apicola)

Am folosit acest gel de dus vreo saptamana, nu ca nu mi-am dat seama de la inceput ca-mi place, aici ajunge o singura utilizare, dar daca tot imi place, hai sa fim corecti si sa nu scriem sub impulsul entuziasmului (era sa spun patriotic) si sa cantarim bine efectele si cuvintele.
- culoare alb-aurie, ca mierea;
- miroase frumos ... miere ... portocale ... flori - o combinatie placuta si ... nechimica :)
- face spuma destul de multa si, eu cel putin, am consumat destul de putin din ele, fiind deci si economic;
- pielea ramane curata si hidratata (nu degeaba am auzit despre efectul de hidratare al uleiului de migdale dulci) - nu simt nevoia, deci cam uit de laptele de corp;
Per total - imi place foarte mult, dar sincer nu as putea sa aleg intre ele care ar fi mai bun.
Apidermin ofera tinerete fara batranete (cine sa nu vrea asa ceva), iar Floramin o hidratare intensa perfecta pentru pielea uscata, dar cred ca e unul din pasii care duce spre acelasi obiectiv.


Ș-am încălecat pe-o șa și v-am spus povestea ... lor pe pielea mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu