Persoane interesate

duminică, 11 noiembrie 2012

no idea ... too many ideas

... si dupa titlu va dati seama ca n-am idee cu ce sa incep, d-apoi sa continui :)
Iertati absenta destul de lunga, am fost un pic mai ocupata si putinul timp liber l-am pus in treburi casnice combinate cu carti audio, altfel nu prea am spor :)
M-am tot gandit de dimineata cu ce sa incep aceasta postare, parca nu gasesc nimic relevant de 'raportat' - nu am schimbat mare lucru prin viata mea, haine nu prea mai incap in dulap, deci mi-e rusine sa intru in magazine, iar la cosmetice, mai nimic nou - mi-am cumparat  gel de curatare de la Elmiplant (review aici; placut, deci recumparat), lotiunea nutritiva Apidermin si crema Apidermaliv (mai potrivita pentru iarna), am schimbat crema de calcaie (cred ca am incercat vreo 5 pana acum, ultima (Mebra) are un efect destul de bun, din cate observ) si cam atat. 
Am vazut ca mai scriu fetele despre ce-au cumparat la supermarket, dar cat de mult va intereseaza ca mi-am luat rahat de la Kaufland (este o tanti amabila acolo care ma intreaba ce culori prefer :) ... poate doar daca va spun ca am facut cozonaci ieri si acum pap o felie - creste burtica mea :)  La Lidl am iesit cum am intrat, am vrut sa cumpar niste baterii numai sa nu ies cu mana goala, dar s-a inchis casa in fata mea si m-am enervat ... astia la Lidl nu prea stiu sa vanda, cel putin in Botosani, chiar sunt surprinsa sa vad oameni intrand acolo.
Faza amuzanta a fost la farmacie: intreb daca poate sa-mi recomande ceva pentru constipatie, explic situatie, varsta mamei si ma intreaba daca vreau ceva naturist. Sigur, o cutie. Va dam 2, sunt la promotie, 2 la pret de 1. Constipatie la promotie? Domnisoara se uita repede la termen si-mi spune ca sunt valabile pana in 2014, ... deci are timp sa se mai constipe :) 
In rest am fost cuminte, cumparat chestii esentiale, alimente, medicamente, mere (fructele noastre preferate, mai ales iarna) si m-am ratacit pe iherb ... pana acum am luat cu ajutorul Simonei cateva suplimente pentru mama, cumnata si pentru mine, dar lista mea se tot lungeste cu diverse chestiute cosmetice, bine ca am o "bariera" buna impotriva tentatilor, ca ar fi jale de bugetul meu :)
Pana sa ma hotarasc eu, hai sa va arat ce ma tenteaza, poate ma ajutati sa aleg, mai ales daca ma indrept spre ceva ce nu v-a placut - trageti un semnal de alarma, sa nu ma 'ard' :)
Gingko Biloba (tot pentru mama, desi ar trebui sa iau si eu vreo luna, sa mai cresca puterea de concentrare, ca e spre epuizare :) - 200 pastilute, 10.64$.
Va trebui sa-i reinnoiesc provizia mamei de Coenzima Q10 (150 pastile, 13.17$) si mai cantaresc cantitate, calitate, efecte, pret la niste produse pentru articulatii (toate sunt scumpe, de aici cugetarea :)
Pentru mine am luat niste suplimente pentru ochi Luteina (60 capsule, 3.54$) si ceva pentru energie si imunitate polen (250 capsule, 10.18$) si echinaceea (250 capsule, 10.04$) - o sa le impart cu mama, eu nu am disciplina sa iau asa multe :)
La dorinte 'cosmetice' ma tot invart pe la balsamurile de par si m-am oprit la 2 - unul Avalon Organics cu biotina (397 ml, 7.29$), altul Mill Creek cu henna (473 ml, 5.74$) si acum observ ca Mill Creek are si varianta cu biotina ... de comparat ingrediente :))

De la Simona am 'furat' deja ideea cu uleiul de jojoba (cel de la Now Foods (118 ml, 9.16$), dar cautand unul de trandafir (care e cam scump in stare pura) am 'deraiat' in combinatii si am gasit unul amestecat de jojoba, trandafir, lavanda si musetel s.a., Badger Company (30 ml, 10.8$):

De fapt m-am cam scufundat intre atatea tipuri de uleiuri (de migdale dulci, de avocado, de struguri etc.), plus toate unturile de cocos, shea, cacao ... am disperat nitel si am renuntat :)
Am cautat zilele acestea un gel de curatare (intre timp am cumparat unul din Carrefour de le Elmiplant pentru ca nu mai aveam rabdare), dar pe lista a ramas cel de la Now Foods cu miere de Manuka (237 ml, 7.63$) pe care l-am ochit dupa ce am citit postarea Andreei
Vezi, Simona, m-am molipsit grav de boala iherb-ului :))

Mica obsesie cu trandafirii e legata de 2 creme pe care le folosesc acum, micuta mostra de Balsam cu jojoba si trandafir despre care v-am povestit un pic aici si Crema cu trandafir si rodie despre care va voi povesti in curand, sper (entuziasm exprimat anticipat). 

Si uite asa am ajuns sa-mi doresc uleiul de trandafir si, cine stie, poate am noroc sa-l castig la concursul Styx (pe FB, aici) - poate va surade un produs de acolo, dau 3 premii si ati castiga produsul ales de voi :) 

Va surade ceva din cele de mai sus? Imi recomandati poate altceva?

Duminica placuta in continuare si o saptamana buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu