Persoane interesate

luni, 15 octombrie 2012

M.I.A.

... de fapt nu chiar missing in action, doar pierduta prin peisaj :))
Saptamana trecuta a fost un haos la mine, cu pregatit pereti si tavan, vopsit si varuit si rearanjat prin camere sa fie cat de cat gata pana duminica, ca sa nu mai spun ca mama a tinut-o in 17-18 tensiune sistolica de la stres ca vezi Doamne vine hramul si nu e gata curatenia ... ups, n-a fost chiar gata si ce nu am reusit sa fac pana sambata va mai stagna pentru ca acum am de lucru - deci cam astea ar fi scuzele mele. 
Sincer ma si gandeam ce as putea sa scriu aici avand in vedere ca nu am mare lucru de spus beauty-related ... everything is blue (si anume, tavanul si peretii) si toata treaba a rezultat in maini uscate, ceva crapaturi si rani si o fata ceva mai impodobita de cosulete - not pretty at all - so, I'm blue si nici macar nu am timp de uitat pe pereti :)
In rest, ce sa va mai spun? Ieri mi-am facut cadou o zi de vizionat seriale ca aveam de recuperat. Au revenit Vampire Diaries si au inceput cateva noi seriale, ca doar lista din postarea trecuta era parca prea scurta (Arrow (really like), Beauty & the Beast (like), 666 Park Avenue (not really, deocamdata) ... si ma intreb cand sa mai lucrez, cand sa mai dorm :))
Back to work for me :)
Sa aveti o seara frumoasa si o saptamana buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu