Persoane interesate

luni, 19 noiembrie 2012

Hands off!

... adica raspunsul meu la postarea Oanei Kovacs ... multi considera ca sunt liberi sa-ti invadeze spatiul personal, sa-ti vobeasca cum le place sau sa te atinga. Iar orice reactie gen "get your hands off me" este intampinata cu o atitudine ofensata, de parca tu esti vinovata, ca ai o reactie exagerata la ceva absolut normal si nevinovat. 
Ah, si mai e si o chestie sexista: de ce barbatii considera ca e un compliment sa dea o palma 'in joaca' peste fundul unei femei, dar invers este absolut ... ridicol ... interzis ... jenant ... ciudat (am vazut o astfel de scena in serialul Bones - Brennan isi incurajeaza asistentii in maniera unui antrenor de baschet si incheie 'antrenamentul' dandu-le cate o palma peste fund - SOC mare :)
Nu prea am avut zilele acestea timp de scris, dar citind postarea Oanei mi-am amintit de patania unei colege din timpul studentiei (ce departe suna epoca aceea :) - aproape de camin erau vreo 2 magazine alimentare unde se stia ca misuna hoti de buzunare, deci era lumea atenta. Colega mea da sa intre in magazin si ii pune unul mana pe fund - fata bataioasa, il ia la rost si incepe sa-l fugareasca, culmea, in jurul unui politist (va spusesem de 'cuibul' de hoti - ei, domnul politist era 'in alerta'). Toate chestia se termina la politie unde nenea politistul incerca s-o convinga pe colega mea sa dea declaratie cum ca 'brunetelul' a incercat sa fure de la ea - fata, nu si nu, ca nesimtitul i-a pus mana pe fund, nu a incercat sa fure ... deci, atentatul la bunul simt nu exista ca acuzatie. Daca cineva iti pune mana pe portofel, atenteaza la proprietatea ta; daca iti pune mana pe fund ... e bun public? Unde scrie "feel free to touch the merchandise"? De unde atitudinea generala "ar trebui sa te simti flatata, fat-o!" ???
Cu ce s-a ales colega mea din asta? Cu tot clanul impricinatului (asteptau pe holul postului de politie si deci au vazut-o) aruncand amenintari si deci cu o frica de a merge singura (mai ales seara) pe strada. 
(poza e o reclama la blugi la intamplare, textul e adaugat de mine - chiar asa, erau niste pantaloni cu texte 'incurajatoare' - de ce n-or fi si ceva de genul 'DO NOT TOUCH', 'TOO HOT TO HANDLE' :)) 

Poate sunt eu mai timida, antisociala, ciudata etc. Voi ce parere aveti?
(melodia pe care o ascult acum, enjoy!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu