Persoane interesate

luni, 19 noiembrie 2012

Mic anunt

Am tot lasat eu anuntul pentru bookcrossing in stanga, sperand sa-l actualizez cand apare postarea concursului pe blogul unei alte cititoare, dar Fata de hartie a plecat de la Bianca la Chery Queen si s-a impotmolit, iar Sotia calatorului in timp a ajuns initial la Stefy, dar n-a mai ajuns la Elena Nalbaru. 
Ei, macar prima a calatorit mai mult si s-au bucurat cateva persoane de ea. Renunt la idee, nu toata lumea intelege intentia sau mesajul ei si mai mult imi fac eu nervi.
Asta e, pe viitor le dau si gata, doar ca renunt la formula de giveaway si le daruiesc unor persoane care stiu ca iubesc lectura si nu neaparat rafturile de carti. 
Probabil suna ciudat ca nu tin sa acumulez carti si ca dupa ce le citesc sunt dispusa sa le dau, in timp ce altora le place ideea de a poseda cartea. Nu e o critica, este absolut normal si poate daca as avea casa visurilor mele, aia cu o camera special dedicata rafturilor de carti si lecturii, as avea si eu aceeasi dorinta. Deocamdata am un singur raft si in afara de Biblie, Shakespeare, dictionarul Oxford si alte cateva, nu tin sa acumuleze cartile la mine praf cand pot sa bucure cineva de continutul lor.

Hai sa inchei cu ceva mai vesel: 
Elena si Iulia au giveaway cu carti de la Libris - sunt sigura ca veti gasi ceva pe placul vostru pe rafturile virtuale in valoare de 40 RON, iar pentru fanii lui Coelho, are Alexandrina o surpriza. In plus Libris are periodic reduceri, promotii, concursuri (cum este cea de aici); am vazut anunturi asemanatoare si la All, Nemira etc. (nu gasesc acum link-urile), iar Black Friday pare sa acopere multe categorii de produse, deci atentie la 'vinerea reducerilor' - 23 noiembrie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu