Persoane interesate

vineri, 10 august 2012

Viata la tara

... unde munca e bratara 
nu de aur, ca se prafuieste.
Azi am avut o zi agricola, nu cred ca intereseaza pe cineva detalii ... doar sunt obosita si ma uit cu jind la pat, cu care nu am mai avut contact de dimineata.
Apoi lasa-i praful si-mi zisei ca merit ceva relaxant, alesei o masca si fu bine 
... cica e anti-stres cu castraveti (Montagne Jeunesse, of course) si are ceva energizant pe acolo si un pic intepator pentru ochi (citit ingrediente, nu va spui care sunt ca nu reusesc sa ma concentrez la copiat acum) si - detaliu important  - e peel-off, ceea ce mi se pare foarte amuzant si catarctic - asa, parca dai jos un rand de piele si se duce tot raul ... obosita cum sunt, a ajuns putin si pe sprancene si am atins cateva fire de par (e pe lista zonelor interzise pentru masca) si imi si inchipuiam cum o sa scot noua mea piele de imprumut cu tot cu sprancene (nu s-a intamplat nimic dramatic). 
Ma amuza totusi ca scria ca "se indeparteaza masca cu delicatete ... bucatile de masca ramase se spala cu apa" ... iarasi dau vina pe oboseala, dar m-am intrebat cateva secunde de ce sa spala resturile alea cu apa? vor sa le refolosesc? ... ah, stai e vorba de resturile de pe fata ... dar n-a ramas mai nimic, s-a dus mai toata asa frumos prin jupuire delicata si cele cateva resturi mici s-au dus prin metoda complexa a 'ciuciulirii' (daca exista vreun termen specializat, va rog, corectati-ma) ... daca doriti detalii despre masca, dati un semn :) ... maine - hmm, kitchen duty, dar gasesc eu timp :)
Deci, relaxata si anti-stresata, va las ca pic pe tastatura ... si va doresc un weekend placut si relaxant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu